Beste metode for hårfjerning?

lolol

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Julegavene 2019
Jeg er så leeeei av å barbere leggene. Det er virkelig det kjedeligste jeg gjør. For ikke å snakke om andre plasser!

Jeg har brukt intuition på leggene før (litt større høvel med innebygd såpedispensersak), synes den er effektiv, men synes ikke resultatet blir sååå bra.
Har vokset både legger og andre steder, og det er veldig digg om sommeren, men synes det er kjipt å spare pluss at det er dyrt i lengden (liker ikke å gjøre det hjemme).
Ellers er det den gode, gamle venusen da.. men synes bladene blir så fort sløve.

Jeg høres ut som ei skikkelig sutreblære, hehe. Aldri fornøyd ;)

Hva mener DU fungerer best? Om noen har noen superhøvler å anbefale blir jeg glad!

Jeg bruker epilator. Men nå når jeg er gravid barberer jeg kun. Er blitt så sensitiv...

Slik epilator maskin. Blir som voks, river ut hårene. Vondt i starten, men huden blir vant til det. :)

Jeg vokser meg :) over alt :p hver 4-5 uke. Slipper å gjøre noe i mellomtiden. Det som eventuelt vokser ut på feil plass napper jeg ut :p å hårene blir veldig mye mykere. Det er luxus å jeg kommer aldri til å stoppe med det. Men må si jeg merker at hormonene spiller inn med at hårsekkene blir fort betennte så må bruker skrubb så hårene vokser fint ut:)

Jeg vokser meg :) over alt :p hver 4-5 uke. Slipper å gjøre noe i mellomtiden. Det som eventuelt vokser ut på feil plass napper jeg ut :p å hårene blir veldig mye mykere. Det er luxus å jeg kommer aldri til å stoppe med det. Men må si jeg merker at hormonene spiller inn med at hårsekkene blir fort betennte så må bruker skrubb så hårene vokser fint ut:)

Må vel bare unne meg det jeg også da, når andre gjør det :P

Jeg bruker shai-høvel, mye bedre enn Venus i hvert fall. Epilerer leggene da, men den maskinen kommer ikke nær noen andre steder for å si det slik :p

Bruker også babyolje i stedet for barberskum, funker mye bedre på sensitive områder for min del + en rfsu sin krem for å hindre inngrodde hår og slikt. Funker!

Back
Topp