Beste kommentarer

Jaybird

Gift med forumet
Hva er de beste kommentarene eller reaksjonene dere har fått på nyheten om graviditeten?

Da jeg var i uke 9 fortalte jeg til lillesøster. Hun reagerte ved å kaste en gulrot i øyet mitt og spurte/ropte hvorfor jeg ikke hadde fortalt henne det før=P. 2 sekunder etterpå så lo hun, mens hun litt lavmeldt sa at "jeg visste det jo egentlig da"[:D][:D].

Bestevenninne reagerte ved å late som hun var skuffa over meg. Før hun plutselig skulle dra meg med inn på alle barneavdelinger og truet meg til å love at jeg måtte si kjønn med en gang jeg visste så hun kunne kjøpe star wars ting til lille=P

Dere andre da? Noen fine kommentarer, reaksjoner?

Som nevnt i annen tråd. Kommende olderfar på sambo sin side: "Har du punktert eller kjørt for fort nå da??"
Svigerfar: "HAHA, jasså, har`u pult a på tjukka du a!!??"
Skulle nesten tro de to over her var far og sønn[;)][;)]

Ellers så kommer jeg ikke på noen flere sånne morsomme[8D]

ORIGINAL: maltesers

Som nevnt i annen tråd. Kommende olderfar på sambo sin side: "Har du punktert eller kjørt for fort nå da??"
Svigerfar: "HAHA, jasså, har`u pult a på tjukka du a!!??"
Skulle nesten tro de to over her var far og sønn[;)][;)]

Ellers så kommer jeg ikke på noen flere sånne morsomme[8D]

Ja, leste den første. Elsker sånne kommentarer. Sånne glad morsomme! Er jo de man husker!

hehe..

Kundene mine sa bare: nå kan du ikke lenger si at du er er tjukk for nå har du fått i deg noe du ikke har tålt [:)][:)][:)]

Hehe...

ORIGINAL: sengepolka

hehe..

Kundene mine sa bare: nå kan du ikke lenger si at du er er tjukk for nå har du fått i deg noe du ikke har tålt [:)][:)][:)]

Hehe...

Hihihi[:D]

Min tvillingbror " ka e du gravid" herregud så mongen onkelunger eg får at eg må ordna betalingsgiro øve presanger...

dette seie han som er elendig å huske på dei han allerde har..

Mamma skulle overbringe nyheten til bestemoren min, og skulle vise henne ul-bilde som jeg hadde sendt henne på mobilen. Jeg sa at hun kunne jo si noe sånnt som "har du sett den store ørreten .... fikk her om dagen?". Og bestemor ser på bildet, og blir sååå overgitt over den store fisken. At den virkelig var så stor! hihi, før kusina mi ropte ut, og skjønte at det var en baby. Da ble hun gla! [:D]

[:D]

Har ikkje fått så mange morsomme kommentarar, men fortalte nyheten til ungane i dag. Storesøstra som blir 5 i oktober lyste i augene då eg fortalte. Ho byrja straks å finna fram klede babyen kunne få og legga planar for kva dei skulle gjera på. Litlebroren på 2,5 berre strauk meg på magen og gjentok "baby inni der" om att og om att. Skjønningar

Då eg fortalte det til pappa så han på meg med store auge og sa "Endo ein??"
Me er berre to søsken så kanskje han hadde venta at eg skulle gje meg etter to også. Men den gang ei [:)]

jeg har tidligere gått på kristen skole, er ikke kristen, men det var alle de andre der. Så når jeg fortalte en venninne jeg gikk med der sier hun "Hæ? Hvordan har du klart det?!" Jeg trodde selvfølgelig hun tulla, men neida[8D] Hun skjønte på ordentlig ikke hvordan jeg hadde fått det til, jeg er jo ikke gift. Så når jeg sa at jeg hadde sex ble hun virkelig forskrekket og sa "Nei, dette må jeg få litt tid til å tenke på altså" [8D] haha.. Hun er ikke så sær som det høres ut som[:D]

svigerfar fant frem en stokk og gikk som en gammel mann som var dårlig til beins.. med et smil om munnen da..[:)]

Back
Topp