Beste innkjøp til baby?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Hva er det snarteste du har kjøpt av babyutatyr som du ikke hadde klart seg uten?

Her er det helt klart babynest.... Hadde ikke klart meg uten. Hun sover i det både i sengen og i stua, tar det med når vi er borte osv. Helt genialt...

Helt klart babynestet!! :-) og nå som melka har kommer ordentlig vil jeg absolutt si brystpumpa :p

Tror det må bli babynestet her også, bruker det mest på dagtid men også litt på natta hvis hun nekter å sove alene i krybba si. Da har jeg nestet i senga til hun sovner og prøver å flytte henne over til krybba uten at hun våkner til :-)

Babynest som lille sover så utrolig godt i! Ammeputa som gjør at han ligger så godt når han spiser å tar vare på ryggen min samtidig! :) Å når jeg måtte gi meg med amming så var brystpumpa min beste venn!

Beste innkjøp er vogna! Lufta mor å barn av og til...
Beste gavene er my mer verdt! Vogge fra 1800-tallet og ullpledd å saueskinn.. hadde ikke klart meg lenge uten..

Skulle ønske jeg kunne si bed side crib'n til den nette sum av 1800,- men denne frøkna vil helst sove i halsgropa. Så kunne jeg sagt babynestet, men fanget mitt er visst bedre. Vippestolen fra storebror er kjekk, men funker bare i to min:P så jeg må si vognen! Men bare om vi går, ikke står stille. Hun vet hva hun vil denne lillesøstra her!

Skulle ønske jeg kunne si bed side crib'n til den nette sum av 1800,- men denne frøkna vil helst sove i halsgropa. Så kunne jeg sagt babynestet, men fanget mitt er visst bedre. Vippestolen fra storebror er kjekk, men funker bare i to min:P så jeg må si vognen! Men bare om vi går, ikke står stille. Hun vet hva hun vil denne lillesøstra her!
Høres kjent ut dette :-D

Høres ut som storesøster her det :p

Back
Topp