Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjer bare om vinteren så det er ikke såpen, men vi kan jo absolutt prøve en mildere en nå som De er tørre.Vi har bare måttet stå i det mens ungen gråter fordi det svir
Hun reagerer voldsomt på såper osv også og nå er vi faktisk tom for dusjoljen hennes så hun dusjet bare uten såpe igår
Så ville sjekket typen såpe dere bruker og prøvd å bytte.
Hun har også egen såpe i bhg, samt leppepomade og krem.
Husker du va den salven heter. Tror jeg sliter med de også men legen finner liksom ikke riktig salve. De blir mye bedre men får de ikke helt bort...Kan jo være seboreisk eksem f.eks.? Hudlege ser det raskt. Jeg hadde tørr hud i ansiktet om vinteren, men ingen andre steder, og det viste seg å være det. Fikk da en salve som skulle smøres på kveldstid. Ble advart om at det sved de første to dagene, men så gikk det over. Og det hjalp.
Har du vært hos hudlege? Den heter Takrolimus Accord 0,1 % og er reseptbelagt.Husker du va den salven heter. Tror jeg sliter med de også men legen finner liksom ikke riktig salve. De blir mye bedre men får de ikke helt bort...
Nei, legen er litt tilbakeholden med å sende henvisning, men skal mase litt mer og be om detHar du vært hos hudlege? Den heter Takrolimus Accord 0,1 % og er reseptbelagt.
Redigert: tar noen uker før du merker effekten, da.
Jeg har fått inntrykk av at det ikke er ille nok til at de i det heletatt vil henvise til hudlege. Det er ikke store røde flekker liksom, det er lyserosa områder med tørr hud, så mulig en hudlege bare hadde ledd av ossKan jo være seboreisk eksem f.eks.? Hudlege ser det raskt. Jeg hadde tørr hud i ansiktet om vinteren, men ingen andre steder, og det viste seg å være det. Fikk da en salve som skulle smøres på kveldstid. Ble advart om at det sved de første to dagene, men så gikk det over. Og det hjalp.