Beste ferieplassen i Østersund?

Mona Melona

Flørter med forumet
Noen som har vært der som kan anbefale en bra camping, gjestegård ol?
Skal være der i 4 dager[:D] Bør helst være noe for barna i nærheten[:)]

leide hytte på odensala.
er storsjøbadet der og en lekeplass (heldige vi havna rett ved siden,så var jo glimrende for barna).

så har du djungelhuset 10min unna[:)]

ORIGINAL: Oles_mamma

Hva med å leie hytte i Krokom? Koselig plass med minigolfbane og lekeapparater.
Er et lite stykke unna Østersund sentrum det da.

Ellers har du campingplassen i selve Østersund. Der vet jeg ikke om andre barneaktiviteter enn storsjøbadet.

Det hørtes interessant ut, tusen takk for svar![:)] Skal google det![:D]
At det er et lite stykke unna er ikke det største problemet, vi har bil så[:D]

ORIGINAL: puusen

leide hytte på odensala.
er storsjøbadet der og en lekeplass (heldige vi havna rett ved siden,så var jo glimrende for barna).

Oioioi, hva er dette?[:D]

Tror det er vanskelig å finne ledig camping osv nå.. Vi ringte en mnd før i fjor, ALT var fullt utenom hotellene midt i østrersund.. Ikke så veldig barnevennlig akkurat..

Frösö Camping & Stugby ligger i østersund
Frösö zoo er jo ikke så langt unna også ligger det badeanlegg ved siden av campingen, tror det tilhører campingen...[:D]
Shopping for voksne, overskottsbolaget er en grei plass og handle på til en billig pris[;)]

ORIGINAL: snuppah88

Tror det er vanskelig å finne ledig camping osv nå.. Vi ringte en mnd før i fjor, ALT var fullt utenom hotellene midt i østrersund.. Ikke så veldig barnevennlig akkurat..

Åh, håper vi finner noe ledig.. Er heldigvis litt "strekkbar" på når vi reiser..[:)]

ORIGINAL: Mona Melona

ORIGINAL: puusen

leide hytte på odensala.

Oioioi, hva er dette?[:D]

stort lekeland!
med cafe for voksne[;)]
ungene storkosa seg der (kremt, voksne også da, var lite folk der da, så vi fikk skli litt vi og)
har også en avdeling for de under 3 år [:)]

Anbefaler en tur innom Jamtli historieland om dere skal til Østersund. Ligger helt ved veien på tur inn til sentrum.
Grei inngangspris, å masse å se å gjøre for både barn og voksne. Gamle hus og mye historie å se for voksne. Barna kan være med på trafikkskole på 50-tallet, være med dyrene på sætra, karusell på torget 1800-tallet osv.

Back
Topp