Beste engangs ammeinnlegg?

Thermobaby!
Likte at alle var innpakket, mer hygienisk når de skulle være med over alt..
 
Husker ikke fra sist men kjøpte natusan nå for var de de hadde når jeg kjøpte så får jeg teste litt forskjellig. Bruker ull også
 
Liker avent sine best men de er dyre :( ellers så bruker jeg libero sine og.. Synes de er veldig greie nr 2.. Natusan kjøpte jeg og engang men de var litt rare i formen syntes jeg og blei litt små i forhold til libero sine..
 
Hvorfor engangs når man kan ha i tøy som varer og som man ikke merker at man har på? :)
Da blir jeg gjennomvåt. Det renner ut hvertfall 30 ml av den puppen det ikke ammes av. Det er god oppsugingsevne på engangs og veldig enkelt. I tillegg lekker jeg mye når ungen griner, noe hun bortimot har gjort døgnet rundt i 3 mnd...
 
Jeg syntes natusan sine var gode, men tenker å prøve chicco. men bruker ull og engangsinlegg sammen :)
 
Thermobaby
 
Da blir jeg gjennomvåt. Det renner ut hvertfall 30 ml av den puppen det ikke ammes av. Det er god oppsugingsevne på engangs og veldig enkelt. I tillegg lekker jeg mye når ungen griner, noe hun bortimot har gjort døgnet rundt i 3 mnd...

Ser den!
Jeg lakk ikke så mye, så å vaske ammeinnlegg ofte holdt her. Men hadde nok blitt litt lei det om jeg lakk såpass hele tiden.
 
Back
Topp