Beste bleiebøtte?

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Angelcare, Sangenic eller Korbell?

Vi har Angelcare nå, og jeg synes den er upraktisk i forhold til at man må grafse på hele bleien når man trykker ned nedi. Og etter et års bruk lukter selve bøtten ganske guffent.

Bruker i perioder hundeposer til bleiene, når bøtten står ute til lufting, men det er langt til søppelkassen så jeg vil ikke måtte gå med søppelposen hver kveld.

Sangenic er genial, luktfri og enkel!:) til og med med storbarnbleier!

Har angelcare. Hiver aldri bæsjbleie nedi. Har den i en pose som knytes igjen. Brukt i 7 mnd ingen lukt av bøtta.

Vi er veldig fornøyd med korbell :))
Fint åpne og lukke system. Nå har ikke jeg erfaring med de andre bøttene

Hadde angelcare. Vaska den i klor kvær gang e tømte søpla. Lukta aldri vondt av den, selv om den sto på varmekabler. Var det mange bleier med avføring så tok e ut den mengden pose e hadde brukt og kasta den ut i søpla.

Har angelcareno, og funke heilt greit. Har ein luftfrisker liggande i bunnen(stinke ikkje perfyme på heila badet), kjenne kun litt lukt når me åpne for å legga i ny bleia, om forrige var bæsjebleia ;)

Uten tvil angelcare!!!
Har prøvd alle tre. Sangenic synes jeg er upraktisk med det tunge lokket som må løftes høyt for å få sneket bleia nedi, den er også uøkonomisk med all den plasten som går med når man snurrer. Korbell lukter rart av posene og du må dytte på bleia i den også. Og vesla klarer å putte handa nedi. Den må tømmes ofte. Angelcare har plass til mange bleier og utnytter posene godt. Og det er den jeg Synes er tettest.

Ang å dytte bleia nedi. Jeg pakker bleia godt sammen og teiper den stramt igjen - da gjør det ikke noe å dytte den igjennom, den blir som en hard klump.

Ang lukt: sett bleiebøtta på badevekta dersom du har varmekabler.

Elsker min bleiebøtte☺ubbi heter den☺dyr,men kan bruke vanlige poser i den og jeg kommer til å bruke den som vanlig bøtte på badet senere☺

Tips: kjøp angelcare-refill på amazon.com! Der koster en 3-pakning 99 kroner, null toll eller moms :)

Vi har Korbell og er veldig fornøyd! :-)

Tips: kjøp angelcare-refill på amazon.com! Der koster en 3-pakning 99 kroner, null toll eller moms :)
Takk for tips! Har kjøpt på ebay, det var ikke kjempebillig. Falt meg ikke inn å se på Amazon.

La meg spørre min mann,
Har du link? Den jeg fant kostet 28 dollar + frakt..
la meg spørre min mann, det er han som er innkjøpsansvarlig for bleier og bleietilbehør i huset :)

Han fikk ikke sjans å sende link der jeg spurte ham(kan fikse senere igjen altså!) men det er iallfall på britisk amazon og der ligger en 3pk på 12 pund - det er jo litt varierende ut fra kursen. En hundrings var kanskje det han betalte i fjor eller året før det da, erhem, beklager.

Hadde en angelcare men den ble bare brukt i en dag siden var så trangt og fælt å måtte trykke grisete bleier neri, så vi bruker korbell og er kjempe fornøyd med den :)

Jeg har hatt alle de tre bleiebøttene. Jeg kan ikke fordra dem :P
Kjøpye en vanlig pedalbøtte på Ikea og skifter pose hver kveld. Ja lukter litt men helt greit nok. sprayer litt grønnsåpe nedi posen når jeg tar den i så går det fint :)

Back
Topp