Beste aprilspøk?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Ånei, hun blir skuffa :/ den er slem altså!!

Hun tok det med godt humør da, men det skal sies at hun er vant til å bli lurt. Hun er alt for godtroende <3
Det morsomste var at svigerfar gikk rett på, han er ikke typen til å tro på alt 1. april. Svigers er heldigvis vant med spøker og slikt, hadde aldri prøvd å ta den mot min egen mor ^^

På ring 3 en plass så skulle alle som passerte tute. Husker ikke hva de skulle måle eller finne ut av, men tenkte at d var snedig. Passerte heldigvis ikke d punktet da, for da hadde jeg nok tuta :p

Var det ikke noe med at hvis man tuta så var det gratis bompassering? :D
Noen hadde i forkant lurt på om brann/ambulanse/politi betalte for hver passering, og at nei - fordi bomstasjonene registrerte sirenen? ;D Så det var bare å holde inn hornet forbi bommen. Haha!

På ring 3 en plass så skulle alle som passerte tute. Husker ikke hva de skulle måle eller finne ut av, men tenkte at d var snedig. Passerte heldigvis ikke d punktet da, for da hadde jeg nok tuta :p
Var det ikke at man skulle tute når man passerte bomringen? For da passerte man gratis? Mener de sa at utrykningskjøretøy passerte gratis fordi bommene var stilt inn slik at lyden av sirene gjorde at de passerte gratis.

har sett som jeg regner med er aprilspøker hvertfall, tror ikke på noe i dag :p
Noe med at Kapteinsabeltann showene må ha på redningsvester pga det nye påbudet.
Smashposen skal bytte farge, kan stemme om rosa,blå og grønn.
Gjerrigknarken gir ut freia påskeegg gratis og man skal bare sende email om hvor mange pakker man ønsker å få tilsendt.

2 som sier dem er gravide, en som har dratt til syden, mye gøy på fb ;p

Vært dårlig med det i år altså :P

Back
Topp