Beste apper for barn 6-8 år?

Haffani

Elsker forumet
Julegavene 2019
Hei,

Mine barn på 6 (1.klasse) og 8,5 (3.klasse) har ikke egne mobiler eller iPader enda (noe jeg føler vi snart er alene om...). Men de får spille på våre mobiler eller ipader innimellom. De er ikke voldsomt opptatt av spill, har heller ikke Nintendo etc enda. Men de liker det jo innimellom, så nå vil jeg gjerne ha tips til apper/spill å oppdatere med:) 6-åringen liker godt Mario, men jeg finner ingen spill som ikke krever synkronisering med Nintendo, eller som ikke har to millioner options for kjøp i spill, live spill eller at beskjeder kommer på engelsk...

Gode tips tas imot med stor takk:)

Begge er gutter, forresten, og det gjør ikke noe om appene koster noe. Vil helst unngå kjøp i app/spill...
 
Min 6.5 åring har tlf til spilling innimellom. Er helt vanlige spill som hu synes er morsomme. De skjønner mer enn man skulle tru på den alderen. Hu elsker å spille mahjong, merge magic, en form for tamagotchi app, farge til tall tegne app og pokemon go. Hu har jo ipad på skolen som er med hjem hver dag og de gjør lekser på den. De blir fort vant til sånt. Lærerike spill osv er der bare å søke på. Hadde noen sånne på min ipad men den er litt for gsmmle og treg.
 
Back
Topp