best med?

Nurkis

Gift med forumet
Hva syns dere er best egentlig? Duovogn eller kombivogn? Eller er de det samme med annet navn bare?

Duo vogn er med sepsrat sporstdel som du bruker etter at bagen er for liten.
kombi vogn da har du en babybag som du setter oppi sportsdelen.

Litt dårlig forklart, men håper du forstår.

dytt....

jeg har hatt begge delene og jeg likte best duo, syns det blir jo klompette og stort med kombien jeg har nå!

VELDIG glad vi har duo vogn[:)] Gå i en butikk og sammenlign de, ser da at bagen på duo vogna er MYE større enn på kombi. Kjekt på vinteren for da får du pose oppi bagen, OG det er god plass likevel[:)] Vi brukte bagen til Eirik var 8 mnd (litt til og fra), og han hadde god plass da han....

JEG anbefaler duo hvertfall. Men smaken er som baken[;)]

Enig, foretrekker Duo! Det avgjørende evar at vi får sommerbarn som kommer til å trenge god plass i bagen til vinteren, så derfor Duo altså[;)]
ORIGINAL: snuppa80

VELDIG glad vi har duo vogn[:)] Gå i en butikk og sammenlign de, ser da at bagen på duo vogna er MYE større enn på kombi. Kjekt på vinteren for da får du pose oppi bagen, OG det er god plass likevel[:)] Vi brukte bagen til Eirik var 8 mnd (litt til og fra), og han hadde god plass da han....

Vi vurderte både duo og kombivogn, men endte opp med å kjöpe en brukt bagvogn.

D fleste bytter ut kombi-eller duovognen sin med en lettere sportsvogn når babyen begynner å sitte allikevel[;)] Mange synes disse vognene blir tunge. ette gjelder da som oftest Simo og brio sine vogner, ikke Teutonia og Quinny, f.eks[:)]

Vi kjöpte sportsvogn (emmaljunga city jet) til snuppa når hun var passert halvåret, og er superfornöyd med valget! hadde Simo bagvogn för dette.

ORIGINAL: snuppa80

heilt eni! vi har brio duo å e kjempe fornøyd

vi har en emmaljunga duo, er veldig fornøyd med den

ORIGINAL: RitaCeciie

HAr kombi vi da [:)] Syns den virker veldig bra [:)]

Jeg har hatt en kombivogn etter stedattern min den er ok den, men skulle jeg valgt selv så hadde jeg nok gått for duo ja..

Anbefaler heller ren dypvogn, og heller kjøpe en lettere sportsvogn senere.

Skal ha simo dypvogn til tassen nå som er kjøpt brukt for 1000 kr, og heller kjøpe sportsvogn senere. [:D]

I baggen på dypvogna kan du oxo sette opp ryggen litt så man trenger ikke bytte til sportsvogn selv om babyen vil sitte og se litt [:)]

Back
Topp