Best i test av barneseng

Trudde det var madrassen det kom ann på eg:p så her blir det monica seng fra barnashus som storebror hadde;)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app
 
Å, nå ble jeg glad :) da blir det IKEA her i gården :) trenger jo ikke å kjøpe alt så dyrt, bare tenk på hvordan det var når vi var unge. Ble jo folk av utav oss også ;)
 
Å, nå ble jeg glad :) da blir det IKEA her i gården :) trenger jo ikke å kjøpe alt så dyrt, bare tenk på hvordan det var når vi var unge. Ble jo folk av utav oss også ;)

Heilt greit at ikke alt en trenger koster skjorta, så jeg ble veldig glad :D Er det virkelig normalt å kjøpe en barneseng til kr 8000,-?
Forresten 2 av stellebordene til IKEA som kom best ut i test også, sjøl om dem ikke er så veldig fancy.. :)
 
Til 8000 kr? Jeeeesez, det må jo bare være Ugg frøkner fra Frogner som gidder det ;) Har kjøpt vogn, hardbag og barnesete på finn jeg...
 
Kr 8000,- ja. Den som kom på 2.plass kostet de... helt vilt spør du meg. Og jeg er helt enig med deg, det spiller ingen rolle hvor en handler ting så lenge det er av bra kvalitet :)
 
Vi bruker sprinkelsenga etter min lillebror :) Kjøpt på Skeidar i 2001, nydelig seng med heve-/senkefunksjon.

Kjøper selvfølgelig ny madrass til nytt barn ;)
 
Vi bruker Ikea senga fra storesøster om igjen ( forhåpentligvis). Viss vi klarer å få soresøster over i en annen seng.. Viss ikke blir det ny Ikea seng til lillebror..
 
Vi har Stokke senga etter storesøster, er helt super! Beste med den senga er at den står på hjul, kvaliteten, kan bygges i tre forskjellige størrelser, og kan brukes som stoler etter at barnet har vokst ut av den. Minus er prisen, men den kan jo forsvares til dels ;)
 
Har den som vi hadde etter store snuppa:)


Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Hadde jeg hatt barn fra før hadde jeg også brukt samme sengen igjen. En trenger tross alt ikke kjøpe alt nytt til hvert barn :)
 
Helt enig :) trist at vi lever i et kjøp nytt og kast verden nå..ingen som noen gang har tatt skade av å arve ;)
 
Vi har en IKEA seng etter storesøster, så den bruker vi nå også :) Var kjempe fornøyd med den.
 
Så greit at den kom best ut i test, da det er akkurat den vi har :)
Skal ha en vugge i stua i tillegg, men usikker på hvilken seng/ vugge det skal være, synes Leander Vuggen er veeeeldig fin, men må finne ut om den passer her i nye heimen først :)
 
om vi ikke skal overta den som står hos svigers så blir det ikea på oss også - frister VELDIG å kjøpe ny, men når vi får en så kan vi nesten ikke si nei!
 
Back
Topp