Beskyttelse til seter i bilen? (under bilstol)

Akimdai

Elsker forumet
Himmelbarn
Skuddårsspirene 2024
Er det nødvendig?
Vi har skinnseter, og skal ha cybex cloud med base. Har sett enkelte andre merker har tilpasset beskyttelse til å ha under basen, men ikke cybex.
Men er det nødvendig? For å hindre trykksår i setet tenker jeg på. Og finns det evt noen universalgreier som passer til cybex?
 
Er det nødvendig?
Vi har skinnseter, og skal ha cybex cloud med base. Har sett enkelte andre merker har tilpasset beskyttelse til å ha under basen, men ikke cybex.
Men er det nødvendig? For å hindre trykksår i setet tenker jeg på. Og finns det evt noen universalgreier som passer til cybex?
Vi bruker besafe sitt med ipad holder. Selges uten også. Syns det er greit mtp sand, skit og søl som vil samle seg der. Reddet også setet en gang ungen kasta opp. Rygg og sete del kan brukes separat når ungen snus fremovervendt.
 
Er det nødvendig?
Vi har skinnseter, og skal ha cybex cloud med base. Har sett enkelte andre merker har tilpasset beskyttelse til å ha under basen, men ikke cybex.
Men er det nødvendig? For å hindre trykksår i setet tenker jeg på. Og finns det evt noen universalgreier som passer til cybex?
Tenkt samme tanke selv.. spennende om du får noe svar på det du lurer på :p her er det t Cloud med base :)
 
Vi hadde ikke bruk for det i babytiden, men da vi byttet til bilstol nr. 2 og barnet begynte å sitte med sko i bilen syns jeg det var greit :)
 
Vi har hatt bruk for det fra dag 1 omtrent med lille frk sprutgulp
Og nå som hun er 4 har den reddet bilen fra ville mengder sand, mat, drikke, annet søl....
 
Her har det vært nødvendig. Det er utrolig hvor mye sand og annet søl, selv om vi prøver å børste av så godt vi kan, som unger tar med seg inn i bilen.
 
Vi bruker besafe sitt med ipad holder. Selges uten også. Syns det er greit mtp sand, skit og søl som vil samle seg der. Reddet også setet en gang ungen kasta opp. Rygg og sete del kan brukes separat når ungen snus fremovervendt.
Bruker du besafe sin til cybex t cloud (pluss base)?
 
Back
Topp