beskyttelse til sengen

tanza

Elsker forumet
ligge på kveldane og fantasere øve alt eg kan sy...hehe igår fekk eg ide om å kanskje laga dn beskyttelsen så ska rundt i barnasengå..hvis dokke fatte...

noken så har lagd d før?noken så har ideer om ka eg kan stuffa an inn med..så d bir mjukt og godt....?

Jeg har ikke laga selv, men har vurdert det mang en gang [;)]
Jeg ville bare brukt et par lag med platevatt inni. Legge det mellom stofflagene, sikse rundt kanten, og så sette på kantebånd.....og selvfølgelig knyttebånd eller bårrelås.

åå takk for hjelpå..
 uhmms ka se ka eg finne på..ska i butikk og se på noken hehe så eg får noken ideer....
vil laga for eg har funne kjempe fint stoff!

Jeg laget sengekant med matchende dyne&putetrekk til bøllefrøet mitt.
Du kan sy det med noen lag med platevatt inni f.eks. Jeg har sydd de sammen i hverandre.
Dynetrekket er forskjellig på begge sidene da... Men det synes ikke, er egentlif finest på den andre siden :D

Jeg har også tenkt på å lage en sengekant til snuppen. Har lyst å lage en som er like høy (nesten iallefall) som sprinklene, og som går rundt hele senga.[:)] Tenkte også at det hadde vært litt kult å lage litt lommer på den her og der, sånn at han kan ha litt leker eller en bok i. Må jo være en drøm om han kan lese litt for seg selv på morgenen. [:D]

oii så smart!hehe....jaaa nå har eg fått tak i symaskin så ska setta i gong ganske kjapt....håpe eg får d t..hehe

ORIGINAL: Klønemor

Du kan sy det med noen lag med platevatt inni f.eks. Jeg har sydd de sammen i hverandre.
Dynetrekket er forskjellig på begge sidene da... Men det synes ikke, er egentlif finest på den andre siden :D

Har du sydd alt isammen?eg har nå fire deler...men...har helst lyst å sy dem sammen.....vet ikje eg koss d vanligvis e....

koss har du gjort d?

ORIGINAL: tanza

ORIGINAL: Klønemor

Har du sydd alt isammen?eg har nå fire deler...men...har helst lyst å sy dem sammen.....vet ikje eg koss d vanligvis e....

koss har du gjort d?

Jeg har jo bare tre "puter" siden jeg ikke har noen i bunnen.
Så har jeg sydd dem sammen i hverandre, slik at det er ÈN sengekant, den glipper ikke noe sted.
Bare legg de oppå hverandre i kantene og sy en dobbel søm!

Hei

Den var kjempefin! Så bra å lage den så bred/høy. Gutten min bretter ned sin hele tiden. Fikk kjempelyst til å lage en jeg nå. Har du målene?

Vi har to hjemmelagde - brukt en tynn skumgummi inni (fra min mamma's sy-verksted[;)])[:D]

ååå... nå fikk jeg og lyst til å sy....
men får symaskin i bursdaggave, å d er ikke før  1juni[:@]

få se når din er ferdig da tanza[:)]

ja kan legga inn bilde..men e likosm ikje d samma når dn ikje e i sengå hehe....så legge ut ett nå..og når eg har fått opp sengå...

ORIGINAL: tanza

ja kan legga inn bilde..men e likosm ikje d samma når dn ikje e i sengå hehe....så legge ut ett nå..og når eg har fått opp sengå...

kjempe fin[:)]
har du målene??

målte bare itte sengå...den e vell 60 x120....tror eg....tror vel d som e normalt t sprinkel seng...

du velge jo sjøl kor høge an ska ver.......og du d e jo kjempe lurt å begynna md noke sånt..såg du hadde fått dg maskin...eg e nye i gamet eg o[;)]

taaaaaaaaakk=)

Back
Topp