beskymret :(

• Trådstarter Trådstarter hellokitty
  • Opprettet Opprettet
H

hellokitty

Guest
Hei.Jeg hadde en blødning førstegang da jeg var 4 uker og 5 dager på vei. det var slimete og gammelt blod. Blødde mindre enn en mens jeg har og bare noen få dager. Så forsatte svangerskapet etter at jeg fikk konstantert av en lege at jeg forsatt var gravid og at dette ikke var noe farlig. Men nå når jeg var 9 uker og 1 dag så begynte dette på samme måte, men mye mindre enn sist. mye mørkere og det lukter råtent blod.Har aldri hatt noen form for smerte. Sliter med muskelknuter i korsryggen så har stadig vondt der uten om at jeg var gravid også. Alle symtomene jeg har hatt er her enda.I ettermiddag så har jeg fått feber. Men ikke sånn kjempe høy, men nok til at dette også gir meg beskymring.

Noen som har opplevd dette? Hva burde jeg gjøre?

Mistet lyst på mat og drikke "/

Jeg ville tatt kontakt med lege. Siden det luktet råttent blod og du nå har feber. Du kan jo fått en infeksjon i underlivet, og det kan bli alvorlig hvis en ikke tar det på alvor.
Lykke til.

Gammelt blod mener jeg med råtent. Tusen takk. Fått beskjed av ei jordmor om å ta det med ro og sjekke blødningene. Burde jeg kontakte lege uansett? Fikk beskjed om å ikke gjøre noe og bli liggende.

jeg ville ha kontaktet lege jeg asså, fått en gyn til å sjekke deg.

Jeg har ingen bil og mye gåing for meg å reise. Fikk beskjed om å ta det med ro en-to dager også etter blødning "/

Jeg og "/ ikke lett for en som er førstegangs å vite ting. Fikk helt panikk når andre deler sine historier og gråter. Kastet opp snart 7 uker og igår begynte jeg å ikke spise og drikke like mye som før og fortsatt idag.. takk takk. Lykke til i morgen :-) hva skal du på sykehuset tina pusen?

Gammelt blod mener jeg med råtent. Tusen takk. Fått beskjed av ei jordmor om å ta det med ro og sjekke blødningene. Burde jeg kontakte lege uansett? Fikk beskjed om å ikke gjøre noe og bli liggende.

Ok, så det lukter ikke forferdelig ille da eller? Men, har du feber uten grunn og illeluktende utflod fra underlivet så må du ta kontakt med lege.

Jeg hadde sikkert bestillt meg privat ul og dratt på det for å være sikker på at alt hadde vært som det skulle.
For det er ihvertfall ikke noe kjekt å leve sånn i uvissen.
Så hvid du ikke vil/kan det hadde jeg krevd at fastlegen hadde bestillt ul.

Trodde de fleste ble sendt til ul hvis de hadde blødning jeg. Virker ihvertfall det herinne.

Nei. Lukter som det gjør av brunt blod egentlig. Jeg har tenkt å kontakte legen min uansett. Feberen kom idag. Har noen hoste kuler på natten og morgen med tett nese. FFeberen går opp og ned. Blødning er ikke så mye. Men bruker bind for å ikke få uhell i trusen. Det renner ikke i do som sist. Da rant det. Jeg vet at man har krav på slike ting. Skal undersøke dette. Veldig uhyggelig å gå sånn her for både meg og min kjære "/ kaster enda opp og ingen tegn forsvant. Nå har jeg kun spist 1/4 dels normal posjon middag igår og kastet opp og drakk ca en liter til sammen. Og idag spist noen biter kylling og noen biter potet. Ingenting "/ drukket ca litt over 5 dl ... kaster opp og orker ingenting.

Jeg og "/ ikke lett for en som er førstegangs å vite ting. Fikk helt panikk når andre deler sine historier og gråter. Kastet opp snart 7 uker og igår begynte jeg å ikke spise og drikke like mye som før og fortsatt idag.. takk takk. Lykke til i morgen :) hva skal du på sykehuset tina pusen?

Jeg skal på arbeidsevne vurdering, blir borte i 14 dager ,så kal se om jeg klarer å komme meg inn her med mobilen :P

Ville ha fikset meg en ul jeg om jeg var deg ;)

Ta kontakt med fastlegen og få henvisning til UL og videre undersøkelse. Med min lege holder det at jeg ringer til henne og hun ordner resten.

eller hvis det ikke går fort nok, så kan du altids ta privat, men det koster litt selvfølgelig da. Dette gjør du i hverdagen. Fatlegen din BØR Ordne dette for deg syns jeg asså..

Back
Topp