Beskriv din natt

Jeg flytter så var sent oppe, men gav henne mat kl.01 før jeg gikk å la meg, deretter våknet hun kl.06 for mat, også fikk jeg sove igjen til kl.11 før vi startet dagen og hun var klar for litt mat og morgenkos ❤️

Jenta vår har en god stund nå hatt fine rutiner på når hun sover rundt kvelden/natta/morgenen, hun er 7 uker på onsdag. Sånn her ser kveldene våre ut vanligvis:

Igår var vi på besøk hos mamma, så vi kom vel hjem ca kl. 22. Da fikk hun mat fra begge bryst, så var vi litt i stua og så på mr.&mrs.Smith. Så gikk vi ned på for å skifte bleie ca 22.45, mens samboeren lagde klar flaske med MME (hun får det som siste måltid hver kveld), så fikk hun flaske ca kl. 23, alltid litt fram og tilbake på å drikke den ferdig og byssing osv. Så sovnet hun rundt kl. 00 og sov til 06.35, da står samboer opp til jobb, jeg skifter bleie og ammer på begge bryst igjen, så koser vi oss litt sammen mens vi ser på serie, og da sovnet hun rett før kl. 8, så jeg sov også, og da våknet hun rett over kl. 11, da hun jobbet med bleien :)

Skikkelig urolig i går kveld. Men fikk badet og stelt han til 21 ca. Gikk opp og la oss 22 kanskje. Pupp og kos i senga til vi begge sovnet.. Vokna vel 03.30 for pupp og klokka 06 kanskje.. Jeg husker ikke bestandi, jeg er jo helt i svime :angelic: var aleine i natt og, glemte å sjekke bleia til og med .. Var heldigvis bare tiss når vi sto opp rundt 10 :-)

Lille sovnet kl 18 i går kveld. Våknet for mat kl 21.30. Sov etter det til kl 05. Helt magisk altså!
Så sov vi til 07 da jeg måtte vekke største og få henne til skolen. Fikk mat igjen 07.45 og sov fra 08-09. Var så våken frem til 12, trøtt men fikk ikke til å sove. Har nå sovet to timer og ser ikke ut til å ville våkne☺️

Har hatt en av våre beste netter i natt. Prøvde å legge klokka 12, men sovnet ikke før 13.00 (måtte gå frem og tilbake å ta i sutten når han mistet den). Han sov da til 05.20 og fikk mat. Så var det frem og tilbake for å gi han sutten til han sovnet 07.00 og sov da til 08.30. Da fikk han mat og vi stod opp og ta bleieskift og stell. Hvis bare alle netter kunne hvert såpass bra :P

Mange fine netter her ja :happy: Håper min også snart Kan sove bedre. Det ble 4 timer usammenhengende søvn inatt og jeg la meg kl ti og stod opp kl7...

Vi fikk sove litt i natt! Helt fra 22 til 04, med 3 ammepauser, men fortsatt. Etter det var vi våken til 07 og fikk sove en time til etterpå. Nattesøvn<3

Må bare skrive i dag og, for i natt ble d satt ny rekord her i huset...lille sov fra 00-06.30:o Herlighet så DEILIG!! Og fortsatte fra 07-09:) Tenk om dette kunne blitt den nye normalen:p

Ammet kl 00, og lille sov til 04(!!) det har ikke skjedd siden hun var nyfødt!! Ellers er vi oppe hver 2-3t... :-) også opp igjen kl 0630 og nå kl 0945 :-)

Lille sov 4,5t sammenhengende i natt før jeg dessverre måtte flytte henne og vekket henne. Hun lå og sov på meg og jeg fikk så sykt melkespreng og vondt at jeg måtte flytte henne av brysteto_O ammet og så sov hun videre i 3t:o Men, er det flere som blir trøttere av lengre sammenhengende søvn?:p

Lille sov 4,5t sammenhengende i natt før jeg dessverre måtte flytte henne og vekket henne. Hun lå og sov på meg og jeg fikk så sykt melkespreng og vondt at jeg måtte flytte henne av brysteto_O ammet og så sov hun videre i 3t:o Men, er det flere som blir trøttere av lengre sammenhengende søvn?:p
Lengre sammenhengende søvn? Hva er det? :p Men så godt hun sover litt lenger om gangen nå. Kanskje det er begynnelsen på bedre tider :)

Lengre sammenhengende søvn? Hva er det? :p Men så godt hun sover litt lenger om gangen nå. Kanskje det er begynnelsen på bedre tider :)
Kan jo krysse fingrene, men tror kanskje det var ett engangstilfelle:p Hun har sovet i nesten hele dag etter behandling hos kiropraktor i morges, så tviler på at søvnen blir like god i natt:p

Kan jo krysse fingrene, men tror kanskje det var ett engangstilfelle:p Hun har sovet i nesten hele dag etter behandling hos kiropraktor i morges, så tviler på at søvnen blir like god i natt:p
Hadde hun låsning? Så bra at hun sov godt etterpå :) søvn avler søvn sa helsesøster. Så mye søvn på dagtid for en baby kan bety god natt :)

Lille la seg 19.30 og sovnet med en gang. Fikk mat + ny bleie 23.30, 03.00 og 5.00.
Litt påfyll av mat 6.00 og så sto vi opp 08.30! :)

Back
Topp