Jeg flytter så var sent oppe, men gav henne mat kl.01 før jeg gikk å la meg, deretter våknet hun kl.06 for mat, også fikk jeg sove igjen til kl.11 før vi startet dagen og hun var klar for litt mat og morgenkos 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
var aleine i natt og, glemte å sjekke bleia til og med .. Var heldigvis bare tiss når vi sto opp rundt 10
Håper min også snart Kan sove bedre. Det ble 4 timer usammenhengende søvn inatt og jeg la meg kl ti og stod opp kl7...Lykke til i natt, krysser fingrene for dereMange fine netter her jaHåper min også snart Kan sove bedre. Det ble 4 timer usammenhengende søvn inatt og jeg la meg kl ti og stod opp kl7...
Lengre sammenhengende søvn? Hva er det?Lille sov 4,5t sammenhengende i natt før jeg dessverre måtte flytte henne og vekket henne. Hun lå og sov på meg og jeg fikk så sykt melkespreng og vondt at jeg måtte flytte henne av brystetammet og så sov hun videre i 3t
Men, er det flere som blir trøttere av lengre sammenhengende søvn?
![]()
Kan jo krysse fingrene, men tror kanskje det var ett engangstilfelleLengre sammenhengende søvn? Hva er det?Men så godt hun sover litt lenger om gangen nå. Kanskje det er begynnelsen på bedre tider
![]()
Hadde hun låsning? Så bra at hun sov godt etterpåKan jo krysse fingrene, men tror kanskje det var ett engangstilfelleHun har sovet i nesten hele dag etter behandling hos kiropraktor i morges, så tviler på at søvnen blir like god i natt
![]()
Ikke direkte låsning, men stramme muskler i nakken. Vrir mer til høyre enn venstre.Hadde hun låsning? Så bra at hun sov godt etterpåsøvn avler søvn sa helsesøster. Så mye søvn på dagtid for en baby kan bety god natt
![]()