Besafe izofixmodular babysete

Novo

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
☀️Påskeliljene 2026☀️
♡ Babymais2026 ♡
Dere som har det; det er en ekstra todelt sittepute i bunnen på den men hodestøtta er også avtakbar. På sitteputen står det når den bør tas ut med står ingenting på hodestøtta/puta. Er det meningen at hodestøtta skal tas ut etterhvert? Lille er 3 mnd og altså den passer jo men er ganske trangt. Litt desperat - det står ingenting om det i bruksanvisningen

Slet lenge med det der jeg også, og fant ut til slutt (fant noe på stokke sine internasjonale sider) at hodestøtta ikke skulle tas vekk. Trodde lenge det kom til å bli trangt til hodet, men ble faktisk aldri det. Vi byttet til større sete når mini var 14mnd pga lengden.

På mitt sete følgte det med bruksanvisning kor det stod at putene i hodestøtta skulle takast ut etter 3 mnd eller noko meiner eg at eg las, har ikkje begynt å ta det i bruk enda sidan ungen ikkje e komt men har lest mykje.. Hugser eg reagerte på det pga når eg tar den vekk er det berre borrelås bak, men så fant eg ut at det er jo åpning bak i sjølve puta på hodestøtta kor eg trur det er meininga du tar ut det fyllet om du skjønner?

Du kan ta ut fyllet i hodestøtta, så det bare er trekket som er igjen, hvis du skjønner :)

Vi tok ut de harde putene og erstattet med en par bleier i hvert rom, da mini ble hysterisk hver gang han ble klemt nedi stolen. Måtte bytte putene tidlig. Tok ut bleiene og når det ble trangere, og gikk opp til stol nr 2 ved 6 mnd.

Back
Topp