Besafe izisleep

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Noen som har hatt den før og vært fornøyde? Ikke bare negativt? ☺ vi kjøpte denne i dag på super tilbud, med isofix base. Vet den er litt stor og tungt. Men er d bare d som er "gale"? :-p hatt Acta graco logico med beltebase til de 2 andre.. nå ville vi ha isofix, og med den prisen i dag så kunne vi ikke la vær.

Vi har den og er kjempe fornøyd :) tung ja, men ungene sitter kjempe stødig :) har brukt den på begge ungene :)

For min del hadde det ikke fungert med en så tung stol. Vurderte den en stund, men droppet det nettopp pga. vekten :) Vi har Akta Graco, men har to baser så så fort de to basene er festet i bilen så blir de værende der til vi er ferdige å bruke stolen, så har sånn sett ikke behov for isofix. :) Det er jo like sikkert så lenge det er festet riktig. :)

For min del hadde det ikke fungert med en så tung stol. Vurderte den en stund, men droppet det nettopp pga. vekten :) Vi har Akta Graco, men har to baser så så fort de to basene er festet i bilen så blir de værende der til vi er ferdige å bruke stolen, så har sånn sett ikke behov for isofix. :) Det er jo like sikkert så lenge det er festet riktig. :)
Er den så tung da? Mener det var den jeg kjente på når vi gikk for maxi cosi. Synes begge de var lette jeg:)

Ja, ser jo at d "Heldigvis" er vekten folk regaerer på, og som sagt, så visste vi d på forhånd.. Så vi blir nok fornøyd likevel tenker eg :)

Ja, ser den. Vi har jo hatt acta graco med de 2 andre, suuupert sete. Men satser på d fungere greit med dette også. For vekten visste vi jo på forhånd ;)

Vi kjøpte den også. Synes den virker så utrolig solid. Det eneste negative jeg har hørt er vekten og at trekket er vanskelig å få på hvis du har tatt det av for å vaske

Og jentungen på 3 elsker det og sitter mye i det (står i gangen) og hun vokste ut av maxicosi når hun var åtte mnd

Back
Topp