BeSafe izi pluss - får dere plass til den i bilen?

Min gutt på 4 år og 110cm har enda god plass i besafe setet, og han er lang i ryggen ;)så er nok det han hadde vokst ut først, men nakkestøtta er ikke på øverste enda. Nåer han snudd, men det er pga andre ting enn høyde ;)
Og helt enig med deg ang minikid:rolleyes: vi kjøpte det for å ha i den andre bilen, men guttungen satt virkelig ikke godt i det. Han gråt og hyla og nekta til slutt det sete. Han hadde vondt i rygg og rompe. Så det ble solgt :p samme som mange andre vi kjenner også. Men det skal sies, kjenner flere som er godt fornøyd også.

Jeg føler d er litt som å banne i kirka når vi snakker negativt om minikid[emoji23] men alle barn er jo forskjellige og har forskjellige behov, som på alt annet :) jeg antar at vi med vår smale normaltvoksende gutt hittil, vil ha vårt setet hele perioden ut :) ikke alle barn er over 25kg eller er over 125 cm når de trengs å snues heller:)
Vi skal være så gærne med sete til neste unge, så vi skal kjøpe et isofixsete som kan vris mot døren, selv om det ikke varer perioden ut. Neste unge får evt over i izi pluss setet etterpå:)

Jeg føler d er litt som å banne i kirka når vi snakker negativt om minikid[emoji23] men alle barn er jo forskjellige og har forskjellige behov, som på alt annet :) jeg antar at vi med vår smale normaltvoksende gutt hittil, vil ha vårt setet hele perioden ut :) ikke alle barn er over 25kg eller er over 125 cm når de trengs å snues heller:)
Vi skal være så gærne med sete til neste unge, så vi skal kjøpe et isofixsete som kan vris mot døren, selv om det ikke varer perioden ut. Neste unge får evt over i izi pluss setet etterpå:)
Her inne ja, men jeg kjenner få som er veldig fornøyd med setet. Mange som er sånn, joda, det er greit, men flere som hater det :p
Gutten vår har aldri hvert en helt normalvokst gutt, alltid hvert stor og kraftig. Først det siste året han har blitt lang og tynn. Og han er jo enda i øvre sikte både på vekt og høyde og har som sagt enda greit med plass. Han kunne nok brukt det i et års tid til.
Og alle er jo forskjellige, og skull man se at det ikke passer, da får man kjøpe nytt bakover eller kjøpe beltestol, alt ettersom hvor stort barnet faktisk er. Også viktig at selv om det ser litt trangt ut og beina er bøyd, så betyr det ikke at setet er for lite heller :p
Det ser så praktisk ut :D får jeg en unge til, skal jeg ha et sånt sete.

Back
Topp