Besafe izi go

Shio

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Er det flere som har denne bilstolen og synes den er trang med spedbarnsinnlegg? Synes det blir veldig trangt til hodet, og han er bare 6 uker. Han viser tegn til å mislike stolen selv også.. når fjernet dere spedbarnsinnlegg ? Går ikke an å ha bilstolpose eller lue uten å trykke gutten nedi omtrent, prøvd å justere forskjellig og. Noen som har bilde av hvordan hodestøtten skal sitte ved hodet korrekt?
 
Vi har. Har tatt ut innholdet i sideputene og lagt inn bleier til han er stor nok til å klare seg uten :)
 
Vi har den og har akkurat samme problemet. Sliter med å få hun opp av stolen jeg fordi hun sitter jo trykt inni der. Skjønner meg ikke på den stolen der.. :(
 
Vi har den og har akkurat samme problemet. Sliter med å få hun opp av stolen jeg fordi hun sitter jo trykt inni der. Skjønner meg ikke på den stolen der.. :(
Nei får jo verken bakhodet eller stumpen inntil stolen igrunn, virker som ungen sitter veldig vondt. Skal kjøre innom barnas hus som snakket så varmt om den og anbefalte den, og få de til å justere inn og vise hva som er korrekt og se om den er like ille. For da vurderer jeg å gi de tilbakemelding på hva vi synes og kjøpe en annen.
 
Nei får jo verken bakhodet eller stumpen inntil stolen igrunn, virker som ungen sitter veldig vondt. Skal kjøre innom barnas hus som snakket så varmt om den og anbefalte den, og få de til å justere inn og vise hva som er korrekt og se om den er like ille. For da vurderer jeg å gi de tilbakemelding på hva vi synes og kjøpe en annen.

Vi var også innom barnas hus, og de som sa vi skulle ta ut innholdet i putene og legge i noe annet som en mellomting :) men oppdater gjerne om dere får noe annet tips! Mini her satt i alle fall endelig godt når han fikk litt bedre plass
 
Tok ut de innleggene og så på de nå, ser ikke særlig behagelig ut med den harde plastsiden mot hodet som det er ment å være! Skal si fra om jeg finner ut noe :)
 
Vi har denne stolen (modular). Vår gutt på 9 uker sitter også litt trykt ned i den, men virker som han sitter godt. Synes ikke den er trang med hodet enda.
 
Samme problem. Syns synd på tulla når hun sitter der i bilstolposen :(
Å hvis msn fjerner innleggene så er den harde plasten der..
 
Men de innleggsputene i hodestøtten, har de plastsiden mot hodet å putesiden mot stolen hos dere også? Eller har jeg en feilvare:p?
 
Har selv maxicosi, men måtte fjerne innlegget da hun var 4uker.. :-o veldig lang frøken, 57 cm ved fødsel så hadde ikke noe valg..
 
Back
Topp