Besafe Izi combi..

Vesla85

Gift med forumet
HVORFOR kan ikke det sete stå frittstående? Hvorfor må den støttes til sete foran? Det sitter jo BOM FAST med støttebein, forankringsseler og den heftige festemekanismen til selen..

Jeg skjønner at eks Britax TWE ikke kan monteres frittstående, for det får man jo faktisk "rikka" på, men Besafe sitt som står bom fast!?

Har skjønt det hvis alle setene måtte monteres sånn, men det er jo noen som kan stå frittstående. Eks Brio Zento. Why?

kan det ikke stå fritt da? Kan jo monteres i forsetet[8|]

ORIGINAL: * supermeg*

Nå har ikke jeg sett i bruksanvisninga på ei stund, så husker ikke hva som står der. Men har lest den "lista" over stoler som kan stå frittstående og ikke, og der står det at den må støtte mot setet foran..

Skal det ikke støttes mot dashbordet hvis det står i forsetet?

ORIGINAL: dios

er vell bare slik de har laget det[:D]

kjøp dæ nytt sete[8D]

Ikke snakk om at jeg ikke kan bruke det vi har. Men problemet er utrolig mye enklere å løse hvis det kan stå frittstående vs må støttes mot setet foran.
Men det går å bruke uansett, bare litt mer grubling på HVORDAN [;)]

ORIGINAL: Vesla85

ORIGINAL: * supermeg*

Nå har ikke jeg sett i bruksanvisninga på ei stund, så husker ikke hva som står der. Men har lest den "lista" over stoler som kan stå frittstående og ikke, og der står det at den må støtte mot setet foran..

Skal det ikke støttes mot dashbordet hvis det står i forsetet?

aner ikke... solgte setet og kjøpte et annet i sommer[8D]

Dytt!

Ingen som har et bra svar på dette? [:)]

lurer på det samme, har det setet i besteforeldrene sin bil, så bruker det ikke så ofte, men har lurt på det samme, det står minst like stødig som multitecen

Dytt!

Back
Topp