Besafe IZI Combi X3, erfaringer?

the_miss84

Elsker forumet
anbefaler det! veldig bra på langturer og mini sitter som en konge [:D] Sete tar litt stor plass,i forhold til sete foran.. men alt for barnet [;)]

ORIGINAL: _Milla_

anbefaler det! veldig bra på langturer og mini sitter som en konge [:D] Sete tar litt stor plass,i forhold til sete foran.. men alt for barnet [;)]

Signerer denne. Vil også si at hvis du skal bruke det bakovervendt, så er det et sete du ikke flytter fra bil til bil. Mange synes det er vanskelig å montere bakovervendt..jeg synes IKKE det, men det tar litt tid. Få forhandleren til å montere det for deg/vise deg monteringen..de er kurset.  (Mulig det er enklere hvis dere har isofix [:)])

Forovervendt er setet like enkelt å montere som hvilket som helst annet. Vår pode rundet 3 akkurat og vi har nå begynt å bruke det forovervendt..mest fordi han får bedre plass til bena.

Et annet pluss er at trekket er enkelt å ta av/på, slik at du kan få vasket det i maskinen [:)]

Lykke til med kjøpet! [:D]

Hvorfor skal du bytte? 

ORIGINAL: Sicily

Hvorfor skal du bytte? 

Lurte jeg også på....

Har vært i en kollisjon med setet vi har nå, og får derfor dekket nytt sete av motpartens forsikring.

Er ikke 100% fornøyd med det vi har, så da tenkte vi på å bytte når vi hadde sjansen.

Må nok ta en tur på Barnas Hus og prøve i helga.
Har Iso-fix i bilen, så det er jo enkelt og! [:)]
Stor fordel at det er lett å vaske trekket og, da snuppa blir bilsyk til tider.[:)]

bare som info, så er x3 setet helt nytt, det forrige het x2. det er en helt klar forbedring av setet som heter x2, og dette setet vant jo mange tester. sikringen til nakke og hode er mye bedre her, og mere å vokse i, dette i følge min samboer som selger disse setene...... 

ORIGINAL: teamo10

bare som info, så er x3 setet helt nytt, det forrige het x2. det er en helt klar forbedring av setet som heter x2, og dette setet vant jo mange tester. sikringen til nakke og hode er mye bedre her, og mere å vokse i, dette i følge min samboer som selger disse setene...... 

Ja, men det går fortsatt bare til 18 kg bakovervendt. Ville heller funnet et annet sete som går til 25 kg bakovervendt.

Back
Topp