BeSafe Izi Combi X2

Lillesnille

Forumet er livet
Dere som har dette setet, faller hodet til barnet frem når det sovner?? 

Ja litt, men ikke såpass så det ser ubehagelig ut :)
Kan finne bilde hvis du vil?!

*rabalder* skrev:
Ja litt, men ikke såpass så det ser ubehagelig ut :)
Kan finne bilde hvis du vil?!

ja, gjerne! :)

Han ser liksom litt "most" ut, men han var veldig trøtt stakkars 

Edit : setet er stilt inn på mest liggende her :)

Ok, han her henger nesten med hodet mellom beina...

er på den bakerste liggestillinga..

Stakkars lille da..

Vi er ihvertfall veldig fornøyd med dette setet :D

*rabalder* skrev:
Stakkars lille da..

Vi er ihvertfall veldig fornøyd med dette setet :D

ser dere har isofix.. har ikke det jeg... vurderer å få i det til bilen, for jenta sin stol kunne virkelig trenge å sitte fast i isofix.. :P er en 15-35 kg stol...vingleeete..

vi hadde x1 fra han var 10 mnd til 2 år, og ja - hodet hang.. mye.. det så veldig ubehagelig ut, men han sov 20 mil i strekk ofte...
Stolen sto både i en passat stv og i en golf stv :)

Hmmm, tror jeg må få sjekka det der litt.. har hørt at det skal gå an å få til litt bedre liggestilling med å gjøre noe... men husker ikke hva...

Lillesnille skrev:
Hmmm, tror jeg må få sjekka det der litt.. har hørt at det skal gå an å få til litt bedre liggestilling med å gjøre noe... men husker ikke hva...

det du skal gjøre er å prøve å korte ned selve støttebeinet noe også presse sete ned med makt samtidig som du strammer til forankringbelter, skjønte du hva jeg mente?

veteran skrev:

Lillesnille skrev:

det du skal gjøre er å prøve å korte ned selve støttebeinet noe også presse sete ned med makt samtidig som du strammer til forankringbelter, skjønte du hva jeg mente?

Ja, ok.. det skal jeg prøve..

har prøvd en annen ting, men da syns jeg nesten de ble for langt bakover...

Back
Topp