Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Alveola*
Vi har den!! :)
Mi har alltid vært stor og tung, men hun har masser med plass i stolen[:)] en del kg og gå på enda også[;)]
Den er tung, men om den skal stå fast i en bil så har ikke det så mye og si[:)]
Den kommer jo bra ut og, bakovervendt!
ORIGINAL: *Benedicte*
izi combi X2 kan festes med topunkt-FASTsele (altså ikke rullebelte), men X3 kan IKKE det (bare sånn at du er obs på det om du bestemmer deg for X3 i stedenfor).
Jeg er veldig fornøyd med det setet forresten, men det er ikke et sete jeg ville hatt om jeg skulle flytta mye fra en bil til en annen, men som sete som står fast i bil synes jeg det er fantastisk [:D]
izi combi X2 kan festes med topunkt-FASTsele (altså ikke rullebelte, bakovervendt altså), men X3 kan IKKE det (bare sånn at du er obs på det om du bestemmer deg for X3 i stedenfor).
Jeg er veldig fornøyd med det setet forresten, men det er ikke et sete jeg ville hatt om jeg skulle flytta mye fra en bil til en annen, men som sete som står fast i bil synes jeg det er fantastisk [:D]
og den er jo kommet godt ut i test bakovervendt (men ikke fororverendt, så kan sikker kjøpe izi kid i stedenfor)
ORIGINAL: *Bianco*
izi combi X2 kan festes med topunkt-FASTsele (altså ikke rullebelte), men X3 kan IKKE det (bare sånn at du er obs på det om du bestemmer deg for X3 i stedenfor).
ok tusen takk for tips og svar
skal stå fast i en bil så ingen problem [;)]
men er det like trygg om den blir festet med 2 punkt da?
izi combi X2 kan festes med topunkt-FASTsele (altså ikke rullebelte, bakovervendt altså), men X3 kan IKKE det (bare sånn at du er obs på det om du bestemmer deg for X3 i stedenfor).
og den er jo kommet godt ut i test bakovervendt (men ikke fororverendt, så kan sikker kjøpe izi kid i stedenfor)
kan det?[8|]
hvordan fester man det da?
kan det?[8|]
hvordan fester man det da?
Likedan som med 3 punkt, med unntak av at det ikke går noe belte opp mot den beltestopperen eller hva det er som er midt på seteryggen.og så strammer man belte så godt man klarer før man begynner å bruke skrallen.
men må bare presisere, for alle del IKKE bruk to-punkt-rullebelte!
Har vi likt sete tro? skal den bare gå foran inni den strammeren? og stramme til med skrallen?
Skal det ikke noe sele inn i den som trykkes inn i seteryggen?