Besafe izi Combi x1

Lille Surikat

Elsker forumet
Er det noen av dere som har dette setet? Er dere fornøyd? Lurer på å kjøpe det til snuppa nå, har det på tilbud på mekonomen til 2390,-

Jeg vet det er veldig mange som er fornøyd med det, men det kan også være at det tar veldig stor plass i bilen.

En liten ting til som kan være verdt å merke seg er at setet bare går til 18 kg (jeg er ganske sikker på det). Da må man gjerne ha et sete til før man går til pute/beltestol.

Jeg ville kanskje anbefale å ta en titt på Britax Multitech f.eks... Det er/har vært på tilbud på Barnas Hus til 2799,- den siste tiden (bare å sjekke på www.barnashus.no )
Det går helt opp til 25 kg, og kan brukes som beltestol etter dette om jeg ikke husker feil. Helene Harefrøken vet hvert fall helt sikkert!
Det kan også brukes begge veier, og tar ikke så stor plass i bilen som besafe setet ofte gjør. (det er 400 kr mer i pris da, men tror man sparer på det i lengden)

Men det viktigste er jo å prøve stolen i bilen og se hva som passer for dere [:)]
Jeg vet at noen har kommentert at barnet blir sittende litt bratt i besafe setet, så det kan være greit å slenge lille snuppelure oppi og se hvordan hun sitter også[;)]

Vi har besafe izi combi, og har vært veldig fornøyd med det. Kjøpte det til den eldste da hun grodde ut av babysetet. Det går som hissigproppen sier bare til 18 kg, men det har ikke vært noe problem for oss. Eldste jenta vår blir 4 over jul og veier 16 kg. Hun er ganske tynn, men veldig lang. Så nå til jul skal hun få putestol, og minste overta setet.

Det tar stor plass så ved evt kjøp vil jeg anbefale å prøve det i bilen først. Via har en passat og i den er det ikke noe problem med plassen. De blir også kanskje sittende litt bratt i setet, men det gjør de ofte i bakovervendte seter synes jeg.

Da vi kjøpte dette setet var det best i test! Hvordan det ligger ann nå vet jeg ikke!

Har det og er veldig fornøyd. Sitter utrolig bra i det.

Takk for gode råd. Må sjekke det ut det også[:)] Jepp, tenkte å prøve med lille snuppa oppi. Viktig at hun sitter godt og trygt.

Har en Mondeo.

ORIGINAL: Lejonet

Vi og! Det med bratt sete som Hissigproppen nevner gjelder ikke hvis man monterer setet korrekt. Sørg for å få hjelp til å montere i butikken første gang.. [;)]

ORIGINAL: Trollemamman

Vi og! Det med bratt sete som Hissigproppen nevner gjelder ikke hvis man monterer setet korrekt. Sørg for å få hjelp til å montere i butikken første gang.. [;)]

Det kommer jo an på hvor mye helling på setet man monterer bilsetet i det er det.

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

ORIGINAL: Trollemamman

Det kommer jo an på hvor mye helling på setet man monterer bilsetet i det er det.

Enig med hisigproppen der! Vårt sete har mye helling, og bilsetet blir derfor bratt!

Back
Topp