Besafe gravidbelte..

Enhjørning!

Gift med forumet
Juliknøttene 2022
Noen som har erfaring med dette, har brukt eller bruker det?? Har det egentlig noe for seg å bruke det??? Spør siden jeg har har hørt litt forskjellig om akkurat dette...

Det handler om komfort.

Jeg brukte med de to eldste. Droppet det med siste.

Det er ikke lovlig med noe som faktisk påvirker hvordan selen virker. Men hjelper å få den behagelig under magen. Såpass styr syntes jeg at jeg droppet det siste gangen

For meg hadde det alt og si sist, men ikke følt behov for det ennå denne gangen :)

Som nevnt, det er kun for komfort. Har ingenting med sikkerhet å gjøre. Jeg ble aldri så stor at jeg hadde behov. La beltet godt under magen. Min venninne hadde det, og det var litt styrete. Særlig når de delte på bilen.

Brukte det :) og trodde det hadde en viss innvirkning på sikkerheten i og med at det holder beltet godt nedenfor magen

Jeg bruker det fordi det er mest behagelig. Tror ikke det utgjør så mye på sikkerheten. Men de gangene jeg har kjørt uten, har jeg virkelig ikke følt meg komfortabel i det heletatt, da beltet strammer helt feil. Skikkelig ekkelt!

Elsket det :) så mye mer behagelig å bruke og føles veldig mye mer sikkert ved bråbrems eller krasj!

Jeg synes det er veldig behagelig men ikke lovpålagt mtp sikkerheten :)

Jeg likte det godt, mye mer bahagelig. Hadde også en nestenulykke hvor beltet presset på magen og var veldig ubehagelig, så om jeg hadde begynt med gravidbeltet litt tidligere hadde nok det vært unngått.

Jeg bruker det. :)

Eg bruker det ikke men Eg er ikke stor, kan ikke se at eg er høy gravid en gang :-P tror mye går på komfort men også litt på sikkerheten, sånn du slipper og ha belte på magen men under. Eg vet ikke men, ser for meg at er man stor så vil det hjelp for å få belte lengre ned på magen.

Back
Topp