Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sist gang(førstegangsfødende) fødte jeg i halv 11 tiden på formiddagen.. Pappa sendte melding rett etterpå og kom under 6 timer etter uanmeldt på døren(IKKE greit).. Han var kjapp da siden det var utenom visittid.. Så kom de rennende en etter en.. mamma , min søster.. Neste dag kom svigers.. de er skilt så de kom med nye partnere og barn. Dagen etter kom mannen sine besteforeldre.. Klarte ikke å si nei.. Hadde ikke tenkt så nøye gjennom det på forhånd heller, så de kom utenom visittid også.. Så det ble aldri ro følte jeg til å slappe av å sove før det plutselig var måltid for meg eller baby eller besøk..
Denne gangen har KK i bergen hvos jeg skal føde innført strengere regler.. Kun pappa/medmor og søsken av baby får komme i visittiden inne på barsel.. Om man vil ha besøk utenom må man ut i foajeen. Å den regelen har jeg tenkt å benytte meg av for det det er verdt... Har allerede gitt beskjed til pappa, mamma og min søster at jeg ikke skal ha besøk på sykehuset. Kun datteren min og mannen min.. Må også gi beskjed til mannen sin familie om dette.. Gruer meg litt til det(men helt sikkert unødig, de takler det nok bra)