Besøk?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Har dere hatt mye barsel besøk?
Hvor tidlig etter fødsel fikk dere besøk, og hvordan taklet baby å bli sendt fra arm til arm?
Hva serverte dere, om dere fikk besøk hjemme? :-)

Hvor tidlig etter fødsel fikk dere besøk, og hvordan taklet baby å bli sendt fra arm til arm?
Har ikke hatt besøk, men har vært mye på besøk.
Første gang var hun ikke en uke engang. Ble ikke sendt fra arm til arm. Hvorfor skal hun det?
Hun har blitt holdt flere ganger av besteforeldrene og søsken,og det går helt fint iallefall :)

har hatt konstant besøk bortsett fra 2dager tror jeg..
både hjemme og på sykehuset :)
har ikke servert noe annet enn kjeks og evt saft om de vil ha ;)

han her har blitt holdt av alle som har kommet og virker ikke å bry seg noe om det :)

Vi har ikke hatt så mye besøk enda, jeg har vært så slapp og sliten pga blodtapet.
Men noen har det vært :) De som vil holde baby, for holde baby. Men vi gidder ikke å ta han opp fra senga bare fordi noen vil holde han. Det har blitt i forbindelse med mating, skifting av bleie osv.

Jeg har ikke servert noe som helst :p

Vi har hatt en god del besøk, men foruten besteforeldre kom venner etter babyen var 3 uker, laget middag til de, men det har vært det :)

Vi har hatt masse besøk fra vi kom hjem. Hun har blitt sendt rundt til alle som vil holde og hun har ikke brydd seg særlig om det. Til å begynne med sov hun seg gjennom alt, nå sendes hun kun rundt om hun er våken og fornøyd :)

Hatt masse besøk og de som har villet har fått holde. Hadde første besøk dagen vi kom fra sykehuset, 8 stk. Han har sovet seg i gjennom det meste :-) Har servert is, kaker, kaffe og brus :-)

Alle som har villet får holde og vi har hatt masse besøk allerede! Veldig koselig med all oppmerksomheten og fine gaver.. Men merker også at det til tider har vært litt slitsomt!

Vi har hatt en del besøk av familie og litt venner. Servert kake til de som vil ha, som jeg hadde i frysen og lagd til barselbesøk :) De som vil har fått holde han, og han ser ut som han synst det er helt greit. Vi fikk ikke besøk før han var ca en og en halv uke, utenom på sykehuset da.

Har hatt mye besøk :-) både hos andre og hos oss :-) servert både kaker og kaffe og middag alt etter hvem som kommer. Første gangen var hun bare 2 dager gammel. Og hun takler det ikke så veldig bra å gå fra arm til arm. Blir fort stresset da :-/

Her går det i vaffelkake og kaffe. Har jevnt med besøk, men det har gått veldig fint. Noen har også med seg kaker eller mat, og det har vært veldig deilig! :)

Back
Topp