besøk på føden

Jeg er litt motsatt da.. Jeg vil at alle skal komme på føden, for da nå de gå når visitten er over. MYE VERRE synes jeg når de absolutt skal hjem til deg og blir sittende i timesvis. Så det er rett før du sover i kaffekoppen.

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli
Hehe, er litt enig med deg her!:) men med nr to var det kunn mannen, babyens søsken og besteforeldre som fikk lov å besøke så begrenset seg jo selv. Er jo litt mere slitsomt når alle da skal komme dagene etter du er kommet hjem. Er viktig man er flinke til å si i fra hva man orker og ikke orker:)

Aner egentlig ikke helt, må nok ta det på sparket tror jeg. Men jeg håper på å få dra hjem tidlig, så da kan jo egentlig heller besteforeldre og søsken komme dit å hilse på. Litt koseligere tenker jeg :) Blir jeg i mange dager vil jeg nok gjerne ha litt besøk av de nærmeste.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Egentlig kunne jeg tenkt meg at kun mine foreldre og mine to søstre kom på besøk på sykehuset... Jeg har ikke lyst til at mine søstre skal ta med mann og barn, de kan vente til vi kommer hjem igjen...! Når det gjelder min kjære sin familie, får han avgjøre litt selv. Blir nok gjerne foreldre og søsken der også, men må innrømme at jeg ikke har særlig behov for det ;) Men føler det blir feil at min familie får komme, men ikke hans ;)

Jeg trur egentlig ikke jeg ønsker besøk! Men jeg vet at de nærmeste gjerne vil sp vet ikke om jeg klarer å si nei "/

Vil helst ha en del besøk, men kommer jo selvsagt an på formen...
Hadde både nærmeste familie, andre fammedlemmer og venner på besøk første gang sist, og syntes det var topp! Vi reiser på ferie med en gang heg kommer hjem fra sykehuset, så de som ikke kommer der da, får vente :)

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Back
Topp