Skogtrollet86
Forelsket i forumet
Forrige gang fikk vi besøk av mange. Noen som ikke tok hintet da jeg sa jeg måtte gå og sette meg.. Den ene dagen merket jeg ikke selv at jeg ble sliten før vi gikk tilbake til rommet. Da besvimte jeg på vei inn på badet. De to andre dagene begynte formen å bli bedre, men jeg var utrolig bleik og sliten. Hadde lav blodprosent, og nærmet meg grensa til blodoverføring. Måtte være der en dag ekstra, pga de ville holde oversikten over hvor fort blodprosenten min steg.
Denne gangen skal jeg si ifra OM jeg vil ha besøk, og NÅR besøkstiden er. De skal ikke bare ta for gitt at jeg orker besøk bare timer etter fødselen.. Sånn som sist... Foreldra mine var de første.. Og ti minutter etter kom svigers med svoger og daværende svigerinne.. Det var jo første barnebarnet deres, så er jo litt forståelig da Men litt hensyn går det an å ta
Denne gangen skal jeg si ifra OM jeg vil ha besøk, og NÅR besøkstiden er. De skal ikke bare ta for gitt at jeg orker besøk bare timer etter fødselen.. Sånn som sist... Foreldra mine var de første.. Og ti minutter etter kom svigers med svoger og daværende svigerinne.. Det var jo første barnebarnet deres, så er jo litt forståelig da Men litt hensyn går det an å ta