Enitsirhc
Forelsket i forumet
Hvordan kommer dere til å organisere besøkene fra familie og venner etter fødselen?? Jeg lurer på om jeg skal si til broren min at vi kan treffes hos mamma og pappa den dagen vi kommer ut fra sykehuset,siden de bor i Skien de også. Er jo litt dumt at vi drar til Sandefjord fra Skien,og så må de dra dit for å besøke oss og se ungen for første gang. Og vi har jo litt ting hos mamma og pappa,hvis vi skal overnatte der etter nyttår. Men jeg vet ikke om svigerfamilien min blir litt fornærmet for dette,er så typisk om de blir det også. Er jo kun min samboer og våre foreldre som får komme på sykehuset og se,så jeg tenkte det var greiest å bli ferdig med Skien med en gang vi er der. Ellers har jeg kjøpt inn litt bolle-,muffins- og vaffelmiks så jeg har noe enkelt å lage til vi får besøk.Tenkte å bake bollene nå før jul,så bare fryser jeg de ned og er ferdig med de til gjestene kommer.Regner egentlig med at det blir fullt hus her til tider,men skal nå prøve å be om litt alene tid også.Som regel skal vel det gå greit også