Besøk etter baby er født

Snakket med en barnelege som anbefalte frem til førstevaksiner er tatt. Da har barnet klart å bygge opp noe immunforsvar og har en sterkere kropp til å håndtere div sykdommer uten at det gir fatale følger. Så tenker å ta det som utgangspunkt, spørs jo såklart om baby blir syk, sliter med vektoppgang osv før det.
Hei, takk for info. Men det står jo så forskjellig i de ulike nyhetsartiklene at man begynner å tvile på om det er etter 3 doser barnet er beskyttet eller allerede etter 1 dose. Bra at du hørte med en spesialist. Jeg leste bare et sted at det er mulig å fremskynde vaksinasjon av kikhoste dersom det er utbrudd. Vet ikke om det er noe som bør være mulig nå som de skriver om det hele tiden på nyhetene! Hvordan tenker du å gjøre det etter 3 måneder? Tenker du å ta med ungen på store samlinger eller fortsette og være forsiktig. Del gjerne hvis du ønsker ☺️
 
Hei, takk for info. Men det står jo så forskjellig i de ulike nyhetsartiklene at man begynner å tvile på om det er etter 3 doser barnet er beskyttet eller allerede etter 1 dose. Bra at du hørte med en spesialist. Jeg leste bare et sted at det er mulig å fremskynde vaksinasjon av kikhoste dersom det er utbrudd. Vet ikke om det er noe som bør være mulig nå som de skriver om det hele tiden på nyhetene! Hvordan tenker du å gjøre det etter 3 måneder? Tenker du å ta med ungen på store samlinger eller fortsette og være forsiktig. Del gjerne hvis du ønsker ☺️
Tror jeg rett og slett ser ann helsen til babyn og hvilke type arrangement det gjelder før jeg tar avgjørelser på å dra. Er veldig glad i å dra på Cafe osv, men blir jo lite aktuelt om baby utvikler kolikk fks.
 
Var på quiz på mandag med høy livemusikk på et utested, der hadde noen med seg en baby på 1-2 uker…
 
Back
Topp