Besøk av nissen?

Hege og Dennis

Forumet er livet
Skal dere ha noen til å kommer med gaver til nurka deres kledd som nisse?!
Her kommer farfar utkledd som nisse og lurer så fælt på hvordan Dennis kommer til å reagerer?!
Kommer sikkert til å nappe av han skjegget og avsløre for de to andre gutta at nissen bare er farfar?!Hehe:)

Men om han gråter så må jeg bare ha ett bilde av Dennis og møte med nissen for førtse gang!!!

nissen kommer, selma har vært snill jente...[:D][:D][:D]
men det er andre barn der og som sikkert venter på nissen vil jeg tro...som sjøner litt mer..

Nej, ikke i år..[8|]

Stemmer ingen av delene jeg. For jeg vet ikke om det blir noe[8|]. Men håper morfaren har lysst å kle seg ut[:)][:D]

Har ikke hatt det tidligere, men vurderer det i år. Gutten vår er veldig opptatt av nissen nå. [:)]

ORIGINAL: Trine23

Stemmer ingen av delene jeg. For jeg vet ikke om det blir noe[8|]. Men håper morfaren har lysst å kle seg ut[:)][:D]

Signerer..[:)]

Nei, kommer ingen nisse på selve julaften, men derimot natt til 1. juledag har nissen vært innom med gaver (engelsk tradisjon). Da jeg var liten trodde jeg på julenissen lenge, var så nervepirrende å legge seg til å sove vel vitende om at julenissen skulle komme med gaver i løpet av natten [:)].

her kommer nissen og det blir spennende.det er for Aksel sin skyld da tror kanskje han kommer etter at Haakon har lagt seg.

Haakon hilste på nissen på torsdag på jobben hos meg og det var ikke noe veldig stas, kikket bare rart på han og brydde seg ikke noe mere om det...

Ingen nisse hos oss[:)]

Svarte nei, tror ikke det kommer nisse til oss i år.
om ikke pappa eller min onkel har andre planer da... [:-][:D]

Nabo-nisse-kjærringa kommer i år!! Stedatter på 7 år prater masse om at det er noen som sier at det bare er pappa'n som kler seg ut, og lurer på om vi tror på nissen.. og JAJAJAJA.. og JA.. det gjorde ho og, da.. Så for å ta en test så skal vi legge ut pepperkaker ved juletreet for vi legger oss i morgenkveld.. hehe.. ho er litt søt, da!!!

Siden våre er så store skal en nabo til min søster komme som nisse [:D]
Blir artig når alle er der og de ikke skjønner hvem nissen er [:D][:D]
Gleder oss gleder oss gleder oss tiiil jul 

vi skal ikke ha nisse på julaften.
tar det heller til neste år,da skal vi også ha bonusbarnet mitt på julaften..

Back
Topp