Berrrrrrgen!

cecbak

Håper ....
Er det noe stemning for å møtes igjen en dag? Nå er vel de fleste i jobb igjen, inkludert meg selv, men har helgene fri - hadde vært koselig å se dere igjen, og alle de små som sikkert har blitt kjempe store! Tenkte jeg bare skulle "lufte" ideen iallefall [:D][:D][:D]

Jeg er klar[:D][:D]
Vil veldig gjerne være med på et treff snart[:)] men kan ikke neste helg, for da skal jeg til London med jobben[:D][;)]

Hadde jo vært koselig da, men må bare se når det blir og så får jeg se hvordan det blir med oss.[:)]

Det hadde vært kjempe kos[:)]
Så lenge jeg ikke har arbeidshelg, så er jeg med[:)]

Vi er meeed[:D]

ORIGINAL: *Vintermamma*

Dere er jo alltid klar dere B[:D][:D][:D] kjempe flott[:D][:D]

Skal bli kjekt å se hvor stor disse bergens bebisene er blitt[:)][:)]

Så gøy [:D] Jeg har ikke mulighet før etter helgen 5.febr [:D] men etter denne helgen er det ingen planer så langt .. skal vi sette noen datoer - kan jo møtes hvor som helst for min del [:D]

Hahaha! Vi har jo ikke noe liv utenom BV-treff[:D][8|]
Neida, men jeg går jo hjemme til høsten pga mangel på bhg-plass..så er med på å finne på alt mulig som får oss ut av denne stuen![8D][8D][8D]

ORIGINAL: oblix

Hvis det skal bli etter 5 februar, så kan jeg bare helgen 12,13 februar og 26,27 februar....

tror de helgene myle har satt opp går fint her[:)][:)] vet ikke om noe foreløbig i vertfall[:)]

Hahaha! Vi har jo ikke noe liv utenom BV-treff[:D][8|]
Neida, men jeg går jo hjemme til høsten pga mangel på bhg-plass..så er med på å finne på alt mulig som får oss ut av denne stuen![8D][8D][8D]

ORIGINAL: oblix

Så kjedelg at du ikke har fått noe plass enda da!!! skjønner godt at du er sååååå klar da[:D][:D]
Holdt på å gå på veggene på slutten, så fortår den[;)] blir litt ensformig i lengden[8|]

[:)]

Vi har ikke vært med på treff før. Men vi kan gjerne bli med på et treff :)

Vi er alltid klar for å treffe nye[:D][:D]
Velkommen skal du være[:)]

Falt litt langt ned no syns jeg[;)]

Da var jeg litt tilbake igjen - dagene flyr avgårde gitt. Men hva med siste helgen i februar? Skal vi finne på noe da?

Det tror jeg passer fint for oss[:)]

Siste helgen passer bra her og[:)] Mannen er i havet og da, så kjekt å kunne være litt sosial i helgen og[:D][:D]

Vi kan også være med siste helgen i februar [:D]

Back
Topp