Berre litt lei meg her

ORIGINAL: Soul

ORIGINAL: *Minibønna*

ORIGINAL: Kattekvinnen

ORIGINAL: naranja

Ta bilde av testen og last opp på photobucket.com, så legger du ut linken/bildet her..[;)]

lett å finne bilder av tester på nett da

Hun må jo seff skrive en lapp elns og legge ved siden av testen når hun tar bildet [8D]

Ikke spør etter magebilde, da får du mer enn du ber om*stygge bilder i hodet*

hahahahaha JAAAA det husker jeg !!!! [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Bush sier jeg bare...[:'(]

ORIGINAL: Hello_Cupcake

Egentlig så syns jeg litt synd på deg.

Det kan ikke være lett når man må lyve på seg svangerskap om og om igjen.

Kan du ikke få barn? eller har du mistet mange ganger tidligere?

Lurer egentlig litt på bakhistorien din, siden du ikke klarer å la være å komme tilbake gang på gang.

Jeg kan skjønne at et troll kanskje går inn på Generelt og lager litt action en kveld med en helt syk historie.

Men å holde på sånn inne på terminforum, det skjønner jeg liksom ikke helt gleden i. Det må være kjipt å lyve at man er gravid rundt mange gravide og så komme med SA/MA historier hver gang.

Eg skal sjølvsagt svara på det du spør om. Eg skal også vera ærleg med deg. Eg har aldri lyva på meg eit svangerskap, og eg kan få barn, eg er gravid no, men eg har ikkje lagt ut bilder av meg eller testen.

Rett nok har me vore prøvare i mange år, men eg kunne aldri dikta opp noko slikt, det er uetisk.

Eg veit ikkje kven denne Hauk er som vert jaga frå forum, men eg kan ikkje bevisa at eg ikkje er ho, og skriv eg at eg ikkje er det, trur de ikkje på meg uansett.

Når me ikkje er samme person så kan eg ikkje noko for kva ho gjer og ikkje gjer.

ORIGINAL: Glassenglene

Lurer egentlig litt på bakhistorien din, siden du ikke klarer å la være å komme tilbake gang på gang.

Jeg kan skjønne at et troll kanskje går inn på Generelt og lager litt action en kveld med en helt syk historie.

Men å holde på sånn inne på terminforum, det skjønner jeg liksom ikke helt gleden i. Det må være kjipt å lyve at man er gravid rundt mange gravide og så komme med SA/MA historier hver gang.

Eg skal sjølvsagt svara på det du spør om. Eg skal også vera ærleg med deg. Eg har aldri lyva på meg eit svangerskap, og eg kan få barn, eg er gravid no, men eg har ikkje lagt ut bilder av meg eller testen.

Rett nok har me vore prøvare i mange år, men eg kunne aldri dikta opp noko slikt, det er uetisk.

Eg veit ikkje kven denne Hauk er som vert jaga frå forum, men eg kan ikkje bevisa at eg ikkje er ho, og skriv eg at eg ikkje er det, trur de ikkje på meg uansett.

Ok, men hvis noen skal tro deg her inne er du nødt til å legge ut en bilde av en test med en lapp ved siden av hvor du skriver glassenglene og datoen i dag.

Du velger jo selv om du vil gjøre det, men sånn som det er nå så tror de fleste at du er hauk, vil du ha bort det stempelet og så legg inn bilde.

ORIGINAL: **Mystery**

Når me ikkje er samme person så kan eg ikkje noko for kva ho gjer og ikkje gjer.

legg ut bilde av testen din da..og ikke si du har kastet den...alle jeg kjenner som har blitt gravide tar vare på testen ihvertfall noen dager[;)]

jeg har hatt mine i 2 mnd[8D]

Og du skiver JÆVLIG dårlig, som Hauk!

Jeg mener ikke å diskriminere folk som skriver feil, jeg har selv dysleksi som HAUK sa hun hadde, eller var det hvitefulger? spiller ingen rolle, samme person!

Men du e jo spik spænna gærn menneske...

eg skal sjå om eg kan finna testen min

legg ut bilde av testen din da..og ikke si du har kastet den...alle jeg kjenner som har blitt gravide tar vare på testen ihvertfall noen dager[;)]

Og hvertfall hvis man har vært prøvere lenge [;)]

Og hvertfall hvis man har vært prøvere lenge [;)]

jepp,det gjør jo ALLE omtrent.. rart det der at vi vil samle på en pinne med tiss[:'(]

De er jo så fiiiiiiiine[:D]

Har sikkert 15 pinner med tiss på oppe[:D]

http://img46.imageshack.us/img46/3069/bilde2.jpg

ja, dem fleste normalt sett pleier å ta vare på den når det er en positiv test..
kan godt skjønne man ikke vil ha en negativ test framme lixsom:P[8D]

du må jo legge ved en lapp eller noe ... er jo 1000 vis av test-bilder på nett...

ja.. jeg hadde mine positive tester sikkert i ca 2år[:D]

Eg har ingenting å bevisa for dere, eg er gravid og det der er testen min.

unnskyld att æ må kommentere hær. men den oppførseln å det språkbruke som blir brukt hær inne e faktisk umenneskelig. omså folk lyg på sæ graviditeta, ka e nu det dokkers problem uansett??? tru korr mange små jævla som faktisk lyg på sæ gravitideta?? e ikke akksom man kan skjelle dæm ut å be dæm heng sæ.. for det e garrantert en grunn te det!! syns å det e mange frekke folk inne på di hær foruman, men faen heller! D får da være grænse.. e vi gammel hær inne??? en gjeng me 3.åringa kanskje??

Skaff dokker ett liv, nyt graviditetan, å ikke gidd å skriv te folk dokker ikke vil skrive me! [:D] Det skal liksom være kos å hæligheta hær inne, ikke sånn hær forbanna tøv !! E dokker ikke eni?!?!?![:D][:D][:D]

Eg har ingenting å bevisa for dere, eg er gravid og det der er testen min.

Hvis du sier at du ikke har noe å bevise, hvorfor er du da så ivirg etter å vise fram tester osv da? Da er det vel bare å ikke bry seg da??

Back
Topp