Berre litt lei meg her

Glassenglene

Blir kjent med forumet
Eg ynskja å vera ein del av eit triveleg forum, og eg elskar å skriva, og fyrst så svarar dei meg ikkje på mitt termin forum, og når dei endeleg svarar, behandlar dei meg som eit troll. Så hetsar dei meg og hiv meg ut, nesten i allefall.

Sjølv om eg har termin i oktober, kan eg vera her ?

Klarar berre ikkje dette bråket der meir.

Er mange troll ute å går, og jeg skjønner at de ikke vil ha slike folk inne i forumet! De skaper dårlig stemning...

Kan du ikke bare legge ut et bilde av testen din, så får du jo bevist for de at det faktisk stemmer`? De er jo snille folk der, så prøv det!

Går det greit om eg bur på det termin forumet som er nærmast terminen min ?
Det er reine stormen på oktober. Eg synes synd i dei som melder seg inn med termin i oktober.

Korleis gjer eg det ?

Det skal eg gjera, takk kattekvinnen

kom igjen, må du gi deg hauk - er du her enda? trodde du hadde endelig funne deg en dame og kommet deg videre i livet... men neida, her er du og irriterer gravide kvinner, guuud så kule du e! my hero!!!!!

du må gjerne være her og skape dårlig stemming for min del - men du lurer jo ingen lenger, vi er jo tross alt ikke dumme lille venn.... hva om du går tilbake til narko-samboeren din, som har MS? og kanskje du kan kjøpe deg noen hvitefugler!!!!!

ORIGINAL: Nøtteknekkern

EVT til han du elsker oppe i Mo i Rana,kan ringe han for deg [;)]

Om han ikke er på øvelse [8D]  Bahahaha [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Kattekvinnen

ORIGINAL: Nøtteknekkern

EVT til han du elsker oppe i Mo i Rana,kan ringe han for deg [;)]

Om han ikke er på øvelse [8D]  Bahahaha [:D][:D][:D]
Hehe,ja var det da.Kan alltids høre med svogern min,det som er noe dritt når man legger ut for mye info,haha [8D]

Eg er nesten ordlaus no, makan til oppførsel av voksne folk.

ORIGINAL: Glassenglene

Eg er nesten ordlaus no, makan til oppførsel av voksne folk.

Snakk om å kaste stein i glasshus da

Ler så jeg griner!

Egentlig så syns jeg litt synd på deg.

Det kan ikke være lett når man må lyve på seg svangerskap om og om igjen.

Kan du ikke få barn? eller har du mistet mange ganger tidligere?

Lurer egentlig litt på bakhistorien din, siden du ikke klarer å la være å komme tilbake gang på gang.

Jeg kan skjønne at et troll kanskje går inn på Generelt og lager litt action en kveld med en helt syk historie.

Men å holde på sånn inne på terminforum, det skjønner jeg liksom ikke helt gleden i. Det må være kjipt å lyve at man er gravid rundt mange gravide og så komme med SA/MA historier hver gang.

Ta bilde av testen og last opp på photobucket.com, så legger du ut linken/bildet her..[;)]

lett å finne bilder av tester på nett da

ORIGINAL: Glassenglene

Går det greit om eg bur på det termin forumet som er nærmast terminen min ?
Det er reine stormen på oktober. Eg synes synd i dei som melder seg inn med termin i oktober.

uten deg på oktober-så har vi det fint. så november burde si NEI til å ha deg her

ORIGINAL: naranja

Ta bilde av testen og last opp på photobucket.com, så legger du ut linken/bildet her..[;)]

Hun må jo seff skrive en lapp elns og legge ved siden av testen når hun tar bildet [8D]

Hun må jo seff skrive en lapp elns og legge ved siden av testen når hun tar bildet [8D]

Ikke spør etter magebilde, da får du mer enn du ber om*stygge bilder i hodet*

ja så klart og vi skal bestemme hva som skal stå på den.

Men det kommer ALDRI til å skje [8D]

ORIGINAL: *Minibønna*

Ikke spør etter magebilde, da får du mer enn du ber om*stygge bilder i hodet*

hahahahaha JAAAA det husker jeg !!!! [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: Hello_Cupcake

ja så klart og vi skal bestemme hva som skal stå på den.

Men det kommer ALDRI til å skje [8D]

Med en positiv test skal det stå

Jeg er ingen Hauk,spurv eller ugle, ei heller kaster jeg sten i glasshus.

jeg er tvers igjennom ærlig[:D]

Back
Topp