Beroligenes samtale

1rosa+1til?

Elsker forumet
Ja som dere ser i overskrifta <3

Jeg fikk haste time hos både legen og jm i dag... Legen var ikke noe kos i dag og fikk meg til å få totalt panikk... Jeg satt inne hos han og stri gråt, fordi han mente jeg måtte slutte å tenke på at jeg var gravid og at jeg måtte slutte å være så tullette å redd... Som dere oxo vet fant jo gyn en tom fostersekk og satte med nesten en uke tilbake... Så i panikk og redsel fikk jeg time hos legen i dag, for jeg ville ta nye prøver og bli sykemeldt litt lenger. Fikk bare negative ord av legen og følte meg helt bånn.. Kom gråtene ut av kontoret og da så jm meg og spurte hva som var galt... Hun ba meg inn til seg og vi snakka godt ut... Hun sa at babyn min kansje var litt mindre enn vanlig og at det kunne stemme at jeg var 4 dager kortere på vei. For baby verden sine sider regner til tider feil... For har du 25 dagers syklus(sånn som jeg har) skal du regne 28 dager uansett... Det er vist slik de regner ut svangerskapet her i norge...

Så da var jeg ikke syv uker på ul men bare 6 uker... Og da er det jo ikke så rart vis de bare så annlegg til et foster i fostersekken... Og det var sååååå godt å høre <3 Ble sikkert 50kg lettere når jeg gikk ut av kontoret hennes <3

JEG HAR FÅTT VERDENS BESTE JORDMOR hehe

OFF fikk helt vondt i magen jeg nå, stakkars deg som har en slik hjerteløs lege [:(] 
Men takk og lov for en slik jordmor !!!! Ble liksom noe godt ut av det vonde også.
Hør på jordmor du, og drit i legen, hun har mest erfaring, det er jo jobben hennes på heltid [:D]

Legen din høres ut som han er litt skiftende i humøret, og det er jo ikke noe særlig i den situasjonen du er... Men så inderlig godt at jordmor tok seg tid, og klarte å berolige deg igjen.
Vi får høre på henne [;)]

ja takker alle verdens guder og feer for en så herlig jordmor <3 Trengte virkelig henne i dag hehe <3

ORIGINAL: FruStina

OFF fikk helt vondt i magen jeg nå, stakkars deg som har en slik hjerteløs lege [:(] 
Men takk og lov for en slik jordmor !!!! Ble liksom noe godt ut av det vonde også.
Hør på jordmor du, og drit i legen, hun har mest erfaring, det er jo jobben hennes på heltid [:D]

Enig med FruStina! Drit i legen, og si det gjerne til han også akkurat hva du mener om han! Leger er til for å byttes ut om de er teite!
Utrolig bra du fant den jordmora!!! Ble kjempe glad! [:)]

Fy! For en useriøs lege! Takk og lov for den flotte jordmoren som var der! Syns du har all rett til å være bekymret jeg! Håper alt ordner seg og at du får se et bankede hjerte og en voksende spire så fort som mulig!

Er en uke i dag til jeg får se om spira mi har vokst og kansje et bankende hjerte... Jeg håper av hele mitt hjerte at h*n er sterk nok til å overleve!

Vis ikke gir vi opp prøvinga til etter bryllupet... Kroppen trenger en vile merker jeg...

Fyttikatta, FOR en lege!! [:@]
Skulle ikke vært lov til å være så ufølsom!! Blir skikkelig sint på dine vegne..

Takk og pris for at jm holder til på samme sted da[:)]
Snille jordmoren som kan myyye mer om svangerskap og baby enn dumme legen[:)]

Neste UL viser nok mye mer, skal du se[:)]

Jeg er sjokkert!![:@] Herregud, du må slutte og tenke på at du er gravid og ikke være så redd?????? Faen ta han[:@] Oi, hormonbomba er i gang[8D] Der satt du og ønsker ikke noe mer i hele verden enn å være gravid og har mistet så mange ganger og så klarer han å si noe så ufølsomt!![:@] Håper du får deg en ny lege[:@] Og takk og lov for at jordmoren så deg og du fikk snakke ut med henne[:)] Det kan jeg tenke meg var en lettelse for deg og håper så inderlig at du får se et bankende hjerte om en uke[:)]

Ja var ikke det granne morro å snakke med legen... Men glad han var villig til å gi meg nye gcg og progesteron prøver da... Så får vel svar på de til fredag! Ja er utrolig glad for at jm så meg når jeg gikk ut fra legen!

Nadja snuppa....

Det er en mager trøst, men legen min er minst like tjukk i hodet som din...
jeg kommer til å bytte lege etter jeg ordnet litt annet greier først.
nok er nok, man klarer jo ikke glede seg over det som skal være det største her i livet da legen knekker en totalt psykisk og jeg betaler ikke skattepenger for å ikkefå støtte da jeg først trenger det.
Drittsekker finnes det nok av og jeg betaler ikke de for å si dumme ting til meg.
jeg var på tidlig UL jeg også og jeg trodde jeg var 8 uker, men gyn satte meg til 7+2 og første gangen jeg var der så så han kun en liten sekk og ikke noe mer, men 4 dager senere var det en liten spire der også......

Dette skal nok gå bra[:)][:)][:)][:)]

Stor klem... fra lillegull til din lille skatt.... [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: sengepolka

Nadja snuppa....

Det er en mager trøst, men legen min er minst like tjukk i hodet som din...
jeg kommer til å bytte lege etter jeg ordnet litt annet greier først.
nok er nok, man klarer jo ikke glede seg over det som skal være det største her i livet da legen knekker en totalt psykisk og jeg betaler ikke skattepenger for å ikkefå støtte da jeg først trenger det.
Drittsekker finnes det nok av og jeg betaler ikke de for å si dumme ting til meg.
jeg var på tidlig UL jeg også og jeg trodde jeg var 8 uker, men gyn satte meg til 7+2 og første gangen jeg var der så så han kun en liten sekk og ikke noe mer, men 4 dager senere var det en liten spire der også......

Dette skal nok gå bra[:)][:)][:)][:)]

Stor klem... fra lillegull til din lille skatt.... [:D][:D][:D][:D]

Takk takk <3 Ja jeg vurderer å bytte lege... Men han er ganske så flink.. Så vil ha han som vanelig fastlege... Kanje han hadde en veldig dårlig dag? Men men...

Hvor langt var du på vei ved første ul da?

Huff.... får helt vondt her jeg sitter å leser!!![:'(]
For en forferdelig lege!!! Han skulle skammet seg... at han kan la deg gå gråtene ut fra kontoret!!! jammen meg bra at du traff på jordmor å at hun snakka med deg!!! Hun har mye mer greie på dette ann han... så hør på henne.... om ei uke ser du nok et lite dunkene hjerte!!![;)]

Takk takk <3 Ja jeg vurderer å bytte lege... Men han er ganske så flink.. Så vil ha han som vanelig fastlege... Kanje han hadde en veldig dårlig dag? Men men...

Hvor langt var du på vei ved første ul da?

skal vi se... jeg mente jeg var 5+1 første gang og da så han ikke noe pga mye avføring i tarm[:'(][:'(][:'(], så jeg var der igjen 5+5 og da så han en sekk på 4mm, men sist gang mente han at jeg var 4 dager kortere på vei så stemmer det så var jeg bare 5+1 da han kun så sekken............., men på hans 7+2 (jeg mener 8) så så jeg hjerte og spiren var 10 mm.

humm oki... synnes fortsatt der er rart at ho ikke så noe annet en anntydning til foster i uke 6+1-2 hummm... men men... får bare tenke på hva jm sa jeg hehe

takk takk snupper <3

Back
Topp