Berner Sennenhund

Emils mamma

Glad i forumet
Noen her som har det?

vi vurderer å kjøpe en slik nydelig hund[:D]

Har ei venninne som har hatt det i alle år. Utrolig herlig rase, og veldig familievennlig![:)] Har kjent venninnen min siden vi var 11 år, og har alltid gledet meg til å besøke henne og hundene! Skikkelig kosevofser. [:D]

ORIGINAL: Lalle88

Hvis du søker finner du nok en tråd om det, er bare en uke eller noe siden det var det sist [;)][:)]

Fant den gamle tråden min[;)]
Takk for svar[:)]

Etter det jeg har lest om den vikrer det som om det er en veldig familievennlig hund, blir nok en slik ja[:)]
Vært i kontakt med noen oppderetter nå og Norsk Berner Sennenhund Klubb[:)]

Har ikke men skulle jeg hatt hund hadde det blitt en sånn, de er kjempeherlige... [:D]

de er skikleig nydelige. hadde veldig lyst på en sånn hund før,men de krever vel en del,så fant ut at det ble litt mye med barn og hund ja[:)]

ORIGINAL: Lalle88

Så spennende! [:)] Har selv lyst på enda en hund, men blir ikke før vi får hus og Alva blir større [:D]

Sikker på at du orker en valp i tillegg til små barn? [:D]

Kan bli en utfordring med to små barn og valp, men er veldig innstilt på at det blir mye jobb så det skal nok gå bra.
Har hatt hund hele livet nesten så vet det er mye jobb meg en valp, men samtidig så kommer jeg jo til å være hjemme med minsta en stund til så kommer til å få masse tid til å trene den[:)]

Dei er velldig skjønne, vi har en berner sennen og en blodhund, berner sennen har velldig godt lynne, og er en kjempe god familiehund, men den sikkler ein del, og den treng ein del oppmerksomhet, har litt energi så må gå ein tur om dagen med den. Har ikkje hatt noko problem med den når verken små eller store ungar har vert på besøk.

Back
Topp