Bergenstreff

torhildy

Betatt av forumet
Eg lager ein ny tråd slik at me kan diskutere her i staden for :)
Passer det 10. eller 11. aug? Ellers så har eg fri heile veke 32 om det er aktuelt.
Me reiser på ferie i dag, så det er ikkje sikkert eg svarer så kjapt :)
 
Passer for oss! Kan jo håpe på parkvær så de små kan leke ute:) Ellers starter barnehagen i aug, så er vel mest aktuelt helger..
 
Supert! :)
Kva passer best av lørdag og søndag? Me kan jo komma tilbake til plass når me ser kva ver det blir :)

Ellers så var me på ultralyd i går og det blir ein gutt til på oss ;)
 
Begge dager passer for oss:) Vi har også vært på oul nå, blir en lillesøster i desember:D
 
Rekner med me skal besøke nyeste tantebarnet da og så har eg begge barna den helgen.
 
Har dere noen tanker om hvor vi kan møtes?
Jeg har et veldig tungt svangerskap (nok en gang) og må ta det rolig, så lang trilletur eller noe som innebærer et høyt aktivitetsnivå er utelukket for meg, dessverre :(
 
Hadde jo vært kjekt med fint vær så vi kunne sitte ute et sted. Kommer liksom ikke på et passende sted som har åpent søndager.. men lørdag passet visst ikke for alle?
 
Ser ut til at det skal være opplett på søndag, men det kan jo fort endre seg. Hvis opplett kunne vi jo hatt en piknik i byparken eller noe :) Det finnes ikke noen form for lekeland i sentrum? (vet ikke om jeg egentlig er i form til lekeland, men jeg kunne jo forsøkt)

Hadde vært fint med en avklaring slik at jeg vet om jeg kan delta eller ikke ;)
 
Eg er veldig lite kjent i sentrum, og eg tenkte ikkje så langt når eg sa at søndagen var like aktuell...
Men det er jo meldt opplett på søndag så det kan jo gå greit å vere ute. Evt så har eg bil og to barneseter om det blir noko litt utanfor sentrum.
Men om du meiner det ikkje er noko som passer på søndag (sidan du er mest kjent Prikk...) så kan me ta det på lørdag for min del.
 
Nå blir det kanskje litt knapt å planlegge noe for morgendagen ;) Skal vi satse på et parktreff på søndag da, hvis været tillater det? :)
 
Parktreff høres fint ut :) Når sover deres små? Skal vi ta treffet før eller etter duppen?
Her sover hun som regel fra 12-tiden og utover. Hvor lenge varierer fra dag til dag, men opp mot to timer er vel maks.
 
Min sover også da :) Ser det er meldt bedre vær iutpå dagen så kanskje vi skal satse på treff i 13.30-14 tiden?
 
Her og søv han frå 12 til 2 ca. Eg har 1 times kjøretur, så me kjem nok muligens litt over kl 14... Han treng i alle fall 1 times søvn før eg vekker han ;) Men kor tenkte de?
 
Vi har vel ca. en halvtimes kjøretur, så tenker at vi kan være der til 14 ;)
Kan møtes ved Blomsterpaviljongen? Eller har noen et bedre forslag? :)
 
Back
Topp