Bergenstreff?

Skulle gjerne blitt med men jeg skal på trening fra 12.30 så da rekker jeg det nok ikke. synd. Har dere treff ofte?

Skulle gjerne blitt med men jeg skal på trening fra 12.30 så da rekker jeg det nok ikke. synd. Har dere treff ofte?
Dette blir første treffet så blir nok mange flere å slenge seg på etterhvert ;)

Jeg er desverre på skolen:( får bli med neste gang:)
Dropp skolen!!! Hehe jeg bare tuller! Bli med neste gang du. Alle kan komme med forslag til dato, klokkeslett og sted ;)

Dropp skolen!!! Hehe jeg bare tuller! Bli med neste gang du. Alle kan komme med forslag til dato, klokkeslett og sted ;)

Jeg har mulighet å endre tidspunkt, hvis det ikke er så mange som kan.

Jeg har også mulighet hele dagen. Jeg fikk bare forslag om kl 12 og 16 så jeg tok bare det flest var interessert i. Men ingenting er bestilt så kom med forslag hvis det er et tidspunkt som er bedre. Men må holde en tråd over i jentene på face også så vi får med oss flest mulig

Jeg har også mulighet hele dagen. Jeg fikk bare forslag om kl 12 og 16 så jeg tok bare det flest var interessert i. Men ingenting er bestilt så kom med forslag hvis det er et tidspunkt som er bedre. Men må holde en tråd over i jentene på face også så vi får med oss flest mulig

Er det en gruppe på face som er åpen for alle eller?:-) hva heter den da evt?:-k)

hehe. ikke meningen å være den "vanskelige" men jeg ser fortsatt ikke at det er 12 flest vil :p
ser flere som sier de kan begge klokkeslettene og noen som ikke kan 12. men ingen som sier de kun kan kl 12... en som sier 12 passer best, men kan sikkert få til kl 16

jeg blir med dersom det er på et klokkeslett jeg ikke jobber. jobber til 15.45 på førstkommende onsdag :)

Ettermiddagen er veldig vanskelig for meg, og jeg kan tenke meg at det er vanskelig for andre også som har barn. Jeg kan ikke akkurat ta med meg snuppa på 4 år på treff..

Regner med de fleste barn også har en pappa?
Skal ikke blande meg lengre, dere tar det når dere vil. Så blir jeg med om jeg kan :)

Hva med å ta det litt tidligere på onsdag da? 11?

Men jeg bestiller bord til kl 12 i morgen på Jacob Aall siden det er kommet så lite tilbakemeldinger og siden det var det jeg sa først. Så kan en av dem som ikke har mulighet til å bli med i morgen planlegge neste treff :) håper ikke det blir noen sure mine :)

Bordet er bestilt under septemberjentene

Da blir vi bare 3 fordi to har avlyst. Men koselig blir det uansett. Sees snart damer!

Back
Topp