Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette blir første treffet så blir nok mange flere å slenge seg på etterhvertSkulle gjerne blitt med men jeg skal på trening fra 12.30 så da rekker jeg det nok ikke. synd. Har dere treff ofte?
Dropp skolen!!! Hehe jeg bare tuller! Bli med neste gang du. Alle kan komme med forslag til dato, klokkeslett og stedJeg er desverre på skolen får bli med neste gang
Kommer du på Onsdag kl 12 da?Ok! Den som er på taket til xbition.
Dropp skolen!!! Hehe jeg bare tuller! Bli med neste gang du. Alle kan komme med forslag til dato, klokkeslett og sted
Jepp!Kommer du på Onsdag kl 12 da?
Jeg har også mulighet hele dagen. Jeg fikk bare forslag om kl 12 og 16 så jeg tok bare det flest var interessert i. Men ingenting er bestilt så kom med forslag hvis det er et tidspunkt som er bedre. Men må holde en tråd over i jentene på face også så vi får med oss flest mulig
Tidligere hjelper nok ikke da den som ikke kan er på jobb eller skoleHva med å ta det litt tidligere på onsdag da? 11?
5 kakledamer så får vi finne en ny dag for treff også så kanskje vi får med alle på ett treffHvor mange blir vi?