Bergenstreff på Lørdag :D

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Noen bergensere her inne som ikke har fått med seg at det blir Bergenstreff.

Lørdag 21.Februar skal vi møtes på Egon, kjøttbasaren :) Lyst å være med? Skriv deg på under her. Bestiller bord snart, så greit å vite hvor mange vi blir. Foreløbig er vi 8 påmeldte :D

Sniker fra juni (termin 30.juni) Skulle gjerne vært med, men er i Oslo i helgen. Håper dere skal treffes flere ganger så jeg kan bli med ? :-)

Sniker fra juni (termin 30.juni) Skulle gjerne vært med, men er i Oslo i helgen. Håper dere skal treffes flere ganger så jeg kan bli med ? :)
Blir helt sikkert flere treff :D Hvor i Bergen er du fra?

Så utrolig kjekt jeg bor også i Bergen, kunne veldig gjerne tenkt meg og vært med, men er syk nå og har nyrebekken betenelse så tror jeg må stå over denne gang! Kos dere jenter håper det blir flere treff med tiden

Så utrolig kjekt jeg bor også i Bergen, kunne veldig gjerne tenkt meg og vært med, men er syk nå og har nyrebekken betenelse så tror jeg må stå over denne gang! Kos dere jenter håper det blir flere treff med tiden
Så kjekt da :) Har ikke sett deg her inne før. Når har du termin?

Hvorfor punktum og slik ikke kom med sjønner jeg ikke.. Men dere sjønner vel hva som står :)

Jeg har termin ca 25 juli. Skal på ultralyd på tirsdag fant ut veldig sent at jeg var gravid så har bare vært inne og sett litt på forumet :) venter nr 4 :)

Jeg har termin ca 25 juli. Skal på ultralyd på tirsdag fant ut veldig sent at jeg var gravid så har bare vært inne og sett litt på forumet :) venter nr 4 :)
Gratulerer :)
Er fortsatt plass på lørdag om du skulle føle deg bedre :)

Tusen takk for det lady_z

Back
Topp