Bergenstreff jenter? :)

JPSK

Elsker forumet
Skal vi sette i gang å planlegge et treff? Onsdag 25 sept feks? Har alle fått vært på oul da? :)

Noen som har preferanser på sted?

Jeg tenker:

-Egon
-Jacob Aall
-Harbour
-Fridays
-Dickens
-Bocca

Andre forslag? :)

Jeg kan ikke være med da :( skal i babyshower for en venninne!

Må jo ikke være den datoen. Den 24 da?

Kan vi ikke først se hvor mange som har lyst til å møtes, så avtaler vi en dato utifra det? Jeg jobber alltid kveld på tirsdager, så 24. kan ikke jeg:( Er sikkert vanskelig å finne en dag som alle kan uansett, men tror det er lettere når vi vet hvem som vil møtes? :)

Termin 15. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Ikke nødvendigvis, mange som jobber helger også. Håper å kunne være med hvertfall :)

Venter et lite gull i februar 2014!

Vi kommer jo til å ha mer enn ett treff håper jeg? Må jo sørge for at alle får mulighet, kjekt å bli kjent så vi kan treffes når babyene kommer også. Sist gang jeg var gravid så hadde vi mange treff, hadde det veldig kjekt og har masse kontakt med flere av jentene dag i dag. :)

Vi kan godt ta torsdag 26 også. Hvis vi stempler en dag så er det jo lettere for folk å hive seg med? :)

Jeg er med torsdag 26. :) flere treff er bare koselig, det må vi få til!

Jeg er med torsdag 26. :) flere treff er bare koselig, det må vi få til!

Ja veldig enig! :) Da får vi dyttentråden så Bergensjentene får dette med seg. :)

Vi kommer jo til å ha mer enn ett treff håper jeg? Må jo sørge for at alle får mulighet, kjekt å bli kjent så vi kan treffes når babyene kommer også. Sist gang jeg var gravid så hadde vi mange treff, hadde det veldig kjekt og har masse kontakt med flere av jentene dag i dag. :)

Vi kan godt ta torsdag 26 også. Hvis vi stempler en dag så er det jo lettere for folk å hive seg med? :)

jeg er med torsdag 26 :)

Torsdager kan jeg ikke jeg, for da jobber mannen alltid sent..
Mand, tirsd og onsd kan jeg alltid liksom.

Jeg er bortreist den uken! Er i drammen på jobb!

Venter førstemann 22/26 feb
Sendt fra appen :-)

Skravler med Jippi <3

Opp med seg. :) Vi ser hvor mange det passer for. Jeg er åpen for å bytte dag, uansett så kommer flere treff. ;)

Bilde og kommentarer nedenfor.

ImageUploadedByBV Forum1377412609.243639.jpg

Her er Bergensjentene som skal føde på Haukeland iflg fødetråden. Det er gjerne flere? Har noen falt av også? Får se hvor mange som blir med på treff til slutt?

Sist jeg var gravid så slo vi oss etterhvert sammen med de to andre forumene i kvartalet, altså januar, februar mars. :) Veldig kjekt. ;)

Jeg er gjerne med på treff :)

Skriv inn meg og da. Jeg får termin dato på onsdag :) ellers er den 30.01 nå.

Er ikke jeg som oppdaterer den, tror det er Jippi. :) Tråden heter Opprop-Hvor ska vi føde? Den ligger på førstesiden nå. Bare skriv deg inn. :)

Back
Topp