Bergenstreff - hvilken dag passer?

2. oktober høres bra ut :)
vi er med og vi gleder oss...
 
da sender jeg ut mail...

men vi kan jo treffes den helga Sylvia og Emilian er i byen også :P 
Lykkelig: har du lyst på mer besøk eller? vi kan iallefall- sitter somregel hjemme i helgene uansett:P 
 
Vi kan sikkert også være med :)
 
2 oktober blir krysset ut i kalenderen NÅ! Gleder oss vi også.
Og kanskje det blir bonustreff helga 23 24 september også, :D men det er mulig jeg skal i bursdag den helga så der er jeg litt mer usikker om jeg kan enda.



Spretty skrev:
2. oktober høres bra ut :)
vi er med og vi gleder oss...


 


ungmamma92 skrev:
Jeg og Lucas blir også med!!
Men hvor? :)


adresse kommer i mail etterhvert ;) Men er vel rundt sentrum en plass...
 
Jeg bor på Melkeplassen, ca 3 km fra sentrum. Nærmere adresse får dere på pm. Gleder oss til å se dere alle igjen!
 
vi er med begge helgene.

helgen 24-25 sept kan jeg godt ha det har om dere ikke har funnet en plass.
 
satser på å være med begge helgene :)
gleder meg til å se dere alle igjen....
 
Vi er med den 2 oktober. Gleder oss :-)
Helgen før kan ikke vi...skal jobbe og får ikke byttet.
 
når klokken ble vi enige om igjen den 2. oktober?
Her må det bare planlegges litt :) Litt greit å slippe å ta med storebror... 

var det kjekt på treff på lørdag dere som var???
 
Vet ikke når på dag som passer best for folk jeg. Her soves det en gang mellom 9 og 12 en gang og han pleier å sovne i bilen om vi kjører til sovetid. Da får han to små lurer i bilen, en fram og en tilbake så vi er veldig fleksible der.

Jeg var ikke på treff i helga da lillebror plutselig fikk vannkopper. Så jeg må se an hvordan utslettet blir utover i uka før jeg kan si om vi kommer eller ikke  :-/  Vil ikke smitte resten av småttisene heller vet dere. Men regner med det blir barnehage igjenn senest torsdag, så det burde gå greit!
 
Det går vannkopper i bhg til ungene, så vi venter bare på det. men ikke kommet noe ennå. hadde jo vært greit og bare blitt ferdig med det :)
Håper vi sees på lørdag :)

her sover hun alt fra 11-13, kommer an på når det er morgen. og då sover hun rundt to timer.

men vi er ganske fleksible vi også. for hun sover i bilen dertil, også kan hun sove hjem igjen og :). men håper det ikke blir altfor seint, for hun sovner garanter på hjemveien og då blir det krøll i leggingen på kvelden... 

God bedring til Sverre :)
 
Back
Topp