Bergenstreff - hvilken dag passer?

mari1976

Elsker forumet
Vi har snakket om å ha et Bergenstreff igjen, så jeg setter opp en avstemming for å få en oversikt over når det passer for dere andre. Vi kan godt ha det hjemme hos meg. Siden jeg ikke får til å ha flere valg, er det fint om dere skriver en melding under her om dere kan flere dager. 
 
Høres kjempe kjekt ut.
Vi kan alt etter den 19. Tirsdager, torsdager, lørdager og søndager. Så blir 24 og 25 som passer best for oss.
 
Oppdaget ikke før nå at jeg må jobbe helgen 24. og 25. sept, så da kan ikke jeg desverre. Legger til helgen etter også.
 
hmm.. hva skal jeg stemme da? hehe. kan alle helgene så langt iallefall. har ikke noen spesielle planer.
Jeg har forresten også lyst til å teste ut Baluba.  :) Sofian er riiiimelig aktiv nå:P
 
Da kan vi si søndag 2. oktober på Baluba da. Ser ut til at det bare blir oss 3, så da passer det for alle. Marius pleier å sove ca 12 til 14, så fint om vi kan ta det på ettermiddagen siden de ikke åpner før kl 10. Hva tenker dere?
 
jeg har sendt ut mail nå:) håper flere kommer innom og stemmer/gir beskjed så kan vi avgjøre d sånn i slutten av uka?
 

Skjer visst stadig ting på jobben siden vi er så underbemannet. Av tidene jeg har satt opp kan jeg ikke lørdag 24. sept og søndag 2. okt før kl 15 (jobber til kl 14 lørdagen og nattevakt på søndagen). Søndag 25. sept kan jeg likevel.

Ser fortsatt ut som om vi bare blir 3 :-)

 
caroline hadde visst meldt seg ut, men jeg fikk mail om at hun ville være med. måtte bare oppdatere henne...
 
Hei!
Hadde vært veldig kjekt å treffe folk igjen!
Vi kan 10. og 11. sept, og 1. og 2. oktober.

Hilsen Marie og Leonor
 
er visst innloggingsproblemer på BV.
kopierer bare et par mailer ;)

hei hei!

vi har veldig lyst å være med :)
forstår meg ikke helt på bv. passordet mitt funker sånn innimellom, men heller sjeldent...
tror vi kan de fleste helgene fremover no.
også kan eg mandag 12. sept. for då er det planleggingsdag i bhg. men då må eg ha med meg begge to i så fall...

gleder meg til å se alle disse "babyene" igjen... hehe

Hilsen Annette


Hei :-)
Jeg klarer ikke å logge meg inn på Babyverden lengre (har prøvd å bestille nytt passord flere ganger). Kan du vidreformidle for meg? Jeg får besøk av Sylvia (Sylvia80) og Emilian helgen 24. og 25. sept. Da hadde det vært veldig gøy å fått til et treff. Vi kan hele dagen begge dager :-)

Hilsen
Stine (Lykkelig!!) og Haakon

 
 
Etter mye om og men og problemer med passord fikk eg endelig bestilt meg ett nytt... så får vi se kor lenge dette virker...

Ser at noen snakker om å muligens gå på Baluba?
etter min erfaring pleier det å være MASSE folk og MYE bråk der om helgene...
men kommer jo selvfølgelig litt an på været.

Ellers kan meg og Emilie hver helg frem til 14-16 oktober, men håper vi kan få til ett treff før dette. eg er mest sannsynlig med når dere får satt opp en dag :)

Gleder meg til å se dere alle igjen :) :)
 


Spretty skrev:
Etter mye om og men og problemer med passord fikk eg endelig bestilt meg ett nytt... så får vi se kor lenge dette virker...

Ser at noen snakker om å muligens gå på Baluba?
etter min erfaring pleier det å være MASSE folk og MYE bråk der om helgene...
men kommer jo selvfølgelig litt an på været.

Ellers kan meg og Emilie hver helg frem til 14-16 oktober, men håper vi kan få til ett treff før dette. eg er mest sannsynlig med når dere får satt opp en dag :)

Gleder meg til å se dere alle igjen :) :)


da dropper vi kansje Baluba da?
 
Min erfaring er også at baluba er kaos i helgene... Masse folk og vil ikke si det er passende for 1 åringer da.
Vi er gjerne med, jobber 24 og 25 sept, men blir det da gjør jeg mye for å bytte vakter ;)
 
hvilken dag skal vi sette av då?
ser ut som mange var opptatt helgen 24-25 september hvertfall... 
skal vi prøve på første eller andre helgen i oktober? 
vi er jo plutselig i oktober uansett :/
også er det vel kjekkest om vi kan være hjemme hos noen??
 
Kanskje på tide at vi bestemmer noe. Kan ikke du ta en sjefsavgjørelse Bænken siden det var du som tok initiativet...
 


mariusmor skrev:
Kanskje på tide at vi bestemmer noe. Kan ikke du ta en sjefsavgjørelse Bænken siden det var du som tok initiativet...

kan vi ikke bare si 2.okt hos deg da? om du fortsatt vil ha oss på besøk ;)
sånn kl 13-14? de fleste sover vel kansje rundt kl 12og utover?
 
 Sjefen sjøl vet du ;o) hehe


Vi sier 2 okt!

Hjemme hos deg eller om det ikke passer da for deg så er min dør ALLTID åpen for dere jenter emoticon

Enig?
 
fin fint! :)
 
Dønn enig :-P vi gleder oss til å treffe dere, enten det blir her eller der :-)
 
Da sier vi søndag 2. oktober kl 14 hos meg. Jeg skal på nattevakt natt til denne dagen, så jeg må sove litt på formiddagen.
 
Back
Topp