Bergensklubb???

Selvfølgelig, vi må jo treffes igjen en gang.[:D]

Var det kjekt igår på lagunen?
Var dere mangen?
Tenkte på dere...snufs....

Klem Nito

Var kjekt å treffe dere på lagunen i går!! [:D]

Dette må vi gjennta! Og da med flere babyer gjerne!!! [;)]
Og da må dere som ikke kunne være med også!!! Er bare koselig å møtes på denne måten og snakke sammen!!!!

tusen takk for det[:D] den er nesten 100 kvm jeg gleeeeeder meg. hadde vært kjempe kos og truffet dere ja,får ta det igjen håper jeg[:)]

Jeg presterte å GLEMME hele greia, jeg.. [&:]
Ikke rart gubben min blir litt oppgitt over hukommelsen min innimelom[8D]

-men nå må jeg ikke glemme å sette på en klesvask før han kommer hjem[:-]

-flinke meg- gjør det med en gang, så slipper jeg å glemme!![:D]

Hei alle sammen!!

Kjempekjekt å møtes, vi må gjøre det igjen ja! Kjempekoselig! Forhåpentligvis blir det med flere babyer da!! [:D]

Noen som har en ide om når vi skal ta turen neste gang??

Hadde vært kjekt å fått unnagjort en fødsel her først hvertfall.. .HEHE[:D].... MEn hvem vet når det kommer i gang!

Bare 5 dager til UL termin nå.. Er urolig i hele kroppen og sover usedvanlig dårlig for tiden.... Er det et tegn på at noe vil skje snart?? Hadde i såfall vært topp!!

Vi må hvertfall finne ut når det passer beste for de fleste, slik at vi blir litt flere!!![;)]

Jepp, er med på at vi prøver å få til en dato som passer de fleste, og ja, vi venter vel et par uker, så noen rekker å føde først? Hehe...

Jeg har vært skikkelig urolig i kroppen et par ganger, uten at det har skjedd noe, men det kan være et tegn på at noe skjer snart allikevel??? HÅPE HÅPE...

Skal krysse fingrene for deg jettemoren!!!!

Back
Topp