Bergensklubb???

Juzzy

Blir kjent med forumet
Jeg tenkte jeg skulle sjekke stemningen her inne for å lage en bergensklubb, eller et treff blant oktoberdamene fra bergen!!

Noen som er interesserte i å møtes en dag for å drikke kaffe og 'sladre' litt??

Selv er jeg sykemeldt, så jeg har tid når som helst. Dessuten er vel de fleste gått ut i permisjon snart?

Vi må jo ha noe å gjøre på for at ventetiden ikke skal bli alt for lang!!!

Kanskje greit om vi ikke venter alt for lenge??

Forslag til møtested: Kafe Opus på vestkanten, fredag 30 september??

Gi meg tilbakemelding om noen er interesserte og/eller har bedre forslag!!!!

KOZZZZ!!![:)]

Hadde vert kjempe kjekt å treffes...
Men må si at selv om eg bor på Os så har eg aldri vert på vestkanten før så det aner eg ikke kor e..
Eg er mer kjent i byn/nestun.....
Hva synes dere om å møtes der istedet?

Det er helt i orden for meg, jeg ville bare komme med et forslag for å få igang diskusjonen!! [:D]

Noen som har forslag til møteplass i byen for eksempel???

Ingen som er interessert i å møtes????? [&o]

kjempe god idè!!!! Jeg er med på den.. Er vel flere enn oss tre som er fra Bergen??

For meg er det samme hvor og når vi møtes.. Hva med lagunen`?? Er det ikke noen koselig kafe der?? Da er det nesten like langt for alle..... Eller??

Lagunen høres helt ok ut for meg!!!! Det er vel flere steder å møtes der?

Jo, det er da flere fra bergen her inne, synes det var så mange, men alle er liksom blitt borte plutselig??.... [:(]

Kom med tips da! F eks, peppes på lagunen (tror det er peppes der[&:])

Tror ikke det er peppes på lagunen, men mener der er el DOlly i andre etasje. og så e der en kafe der du kommer opprullebåndet, som går ved info skranken.

Men det blir vel gjerne litt knapp med tid til i morgen??

Hva med først kommende onsdag? det er hvertfall første dagen jeg kan si at jeg ikke skal noe i det hele tatt! hvis vi møtes på formiddagen er det jo ikke så masse folk gjerne heller.. sånn mellom 12 og 14????

Onsdag 5.okt?
Høres kjekt ut...
Men vi skulle nesten vert noen stykker...
Hvor er alle sammen????????????????????++

si det si det.... Ikke vet jeg... Kan jo prøve å sende PM melding til de vi vet om.. ikke lett å få tak i folk når en egentlig ikke vet hvem som er hvem[:D]

Hadde vært sypert å fått til noe hvertfall.. Da kan det jo være litt lettere hvis vi møtes på klinikken og...

Helt enig.
Kjekt å ha kontakt med noen som er i nøyaktig samme situasjon.

jepp.... Synes jeg og.. og det å møte nye folk er jo alltid litt kjekt!!!! Synes det er spennende jeg!!

Hadde ivertfall vert kjekt om vi hadde greid å ordne noe...

det synes jeg og!!!!!
[:D][:D][:D]

Håper vi får til noe!!!
Når på dagen passer det best for deg å møtes??

Jeg fikk mailen din jettemoren, onsdag mellom 12 og 14 passer helt fint!! Hva med å møtes på dolly, det er enkelt å finne slik at ingen tar feil, så kan vi snakkes om vi heller vil gå et annet sted??

Hvem andre er det fra bergen her inne da?

Lykkemor, Lena_21 og oss... Det er i allefall de jeg kunne finne...

Jeg vet om flere fra Bergen som er på babyverden, men ikke oktober-mammaer[;)]

Å så dumt altså -fikk mailen og leser meldingene deres nå. Jeg kan ikke på onsdag, det var synd. Men det kan jo hende vi rekker et treff til før terminene slår til [;)]
Hvis ikke fullmånen setter oss i gang alle sammen da[:)]

God natt alle sammen!
Lykkemor

Lykkemor!!!

Når passer det for deg da??? Noen dager som er bedre`?

Vi kan jo møtes vi som har tid..

Lagunen, DOlly, onsdag 5.oktober. Klokken 12??? Eller 13??? Og hvis ikke du har mulighet, er det bare å gi en lyd!! Alle som kan blir med!!

Vi kan godt flytte det hvis du har tid senere på dagen eller en annen dag lykkemor!! Hadde vært koselig å få med flest mulig!!!!!!!!

Gi tilbakemelding hvis du har lyst å være med!! Og når det passer!!

Klemz

Det trenger jo ikke være bare oktobermammaer da!! Fiorelina, du må også komme hvis du har lyst!! Alle som vil er velkomne!!!!!!
[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp