Bergensjenter :-)

Novemberskatten

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Håper det blir interesse for Bergens treff etterhvert som vi kommer lenger i svangerskapet :-) Hadde vært koselig å hatt noen i samme situasjon :-)

Hei. har foreløpig termin sent i oktober, så har vært litt inne her på November også. Vet jo aldri når spira finner det for godt å komme ut. Så håper det er greit at jeg skriver litt her :)
Jeg bor også i Bergen, og kjenner, såvidt jeg vet, ingen andre som skal ha i høst. Hadde vært kjekt å blitt kjent med andre i samme situasjon :)

Så koselig at det er en del som ser ut til å ha lyst å få dette til :-)

3 av mine nærmeste venner er venninner jeg har fått via terminforum med gutten min, så slike initiativ er kjempe gøy :-)

Så koselig at det kan gå den veien også, at man blir så gode venner :-)
Ja <3 Det er over 3 år siden vi møttes første gang, og vi har fremdeles jentekvelder 3-4 ganger i året - ikke så god tid ellers når alle er småbarnsmødre :P

Ja <3 Det er over 3 år siden vi møttes første gang, og vi har fremdeles jentekvelder 3-4 ganger i året - ikke så god tid ellers når alle er småbarnsmødre :P

Det sier seg selv det at man får mindre tid da når man er småbarnsmødre :-) Men kontakt er jo mange måter å gjøre det på det :-)

Når tenker dere det er ok å begynne da? Det hadde jo vært gøy å møttes gjennom svangerskapet også så kan vi fortsette når babyene er komt :-)

Back
Topp