Bergensjenter :)

Dytter denne opp igjen jeg :p
Er bergens jentene interessert i et lite treff? Og evt når passer det for folk og hvor :)

Jeg er interessert i et treff, hadde vært kjempe koselig, spesielt da jeg er den eneste i jentegjengen min som er gravid :) Jeg jobber som regel i ukedagene 8-16, selv om jeg nå går 50 % for en liten periode, så helgene er fine eller på ettermiddagen for min del. Leiligheten min er ikke så stor så tror det kan bli trangt her, men hva med å møtes på en kafé i byen?

Jeg er veldig interessert i å treffes :) jeg jobber turnus ..så jeg har muligheter for å bytte dager veldig lett .. så passer bortimot alle dager for meg :) en kafe eller noe slikt passer godt for meg også :)

Jeg jobber fult fra 08 - 16 men har fri i helgene. Kan ettermiddagen også så sant min sambo er hjemme.
Jeg tenker jo at det er greit å finne en uke no og komme tilbake til hvilken dag før denne går i glemmeboken. For meg passer uke 17. Ska til London neste uke og uke 18 er sambo offshore.

UKE 17 passer man-tir-ons .. skal på 3D ul torsdag og vi reiser til Sverige den dagen også :)

Er ganske åpen uke 17, har fysio på mandag og onsdag (formiddag), ellers lite planer :)

Uke 17 passer for meg også, skal bygge ut kjøkkenet den uka, men det er det sambo som står for da han er hjemme på fri :)

Skal vi ta utgangspunkt i onsdag i uke 17 da? Noe ønsker om tidspunkt?

Back
Topp