Lotus4_2 Gift med forumet Juli13-jentene 15 Mar 2013 #1 Er jo en stund siden vi lagde en bergenstema her inne (finner ikke den en gang ) men hvor mange bergensjenter er vi her inne nå?
Er jo en stund siden vi lagde en bergenstema her inne (finner ikke den en gang ) men hvor mange bergensjenter er vi her inne nå?
Såpebobla Elsker forumet 16 Mar 2013 #7 Bor vanligvis i Bergen jeg også, bare nå studerer jeg utenbys.
Lotus4_2 Gift med forumet Juli13-jentene 17 Mar 2013 #9 Vi da noen bergensjenter mener vi var litt fler, men er ikke sikkert alle e like aktive.
Lotus4_2 Gift med forumet Juli13-jentene 18 Mar 2013 #11 Dytter litt tilfelle det er noen som ikke har sett denne enda. Hvor i Bergen omegn holder vi til da? Eg er tilflytter til Askøy
Dytter litt tilfelle det er noen som ikke har sett denne enda. Hvor i Bergen omegn holder vi til da? Eg er tilflytter til Askøy
Mrs.H. Glad i forumet Juli13-jentene 18 Mar 2013 #12 jeg bor i Fyllingsdalen ..men holder på å bygge hus i Blomsterdalen som vi flytter inn i til sommeren
jeg bor i Fyllingsdalen ..men holder på å bygge hus i Blomsterdalen som vi flytter inn i til sommeren
Lotus4_2 Gift med forumet Juli13-jentene 20 Mar 2013 #14 Dytter denne litt til hvor i Bergen kommer jentene fra?