fruKtose Elsker forumet 11 Mai 2010 #1 Noen som er med på treff i morgen??? [:)] Lekekaféen til vanlig tid kl 11/11.30? Eller er det noen som har andre forslag??? [8|] [:D]
Noen som er med på treff i morgen??? [:)] Lekekaféen til vanlig tid kl 11/11.30? Eller er det noen som har andre forslag??? [8|] [:D]
M _mari_ Elsker forumet 11 Mai 2010 #2 Vi ligger syke alle mann [:(] Men håper på treff neste onsdag!
V Venter_på_deg Glad i forumet 11 Mai 2010 #3 Skal dit med ei annen venninne (men en bitte liten baby), så om du dukker opp er vi nok der [;)] Håper vi sees [:)]
Skal dit med ei annen venninne (men en bitte liten baby), så om du dukker opp er vi nok der [;)] Håper vi sees [:)]
fruKtose Elsker forumet 11 Mai 2010 #4 Hmmm... [8|] Ikke noe særlig respons, nei... [&o] Men nå har Magnus fått feber [&o], så jeg vet ikke om jeg drar noe sted uansett i morgen. Får se an formen hans. [:)]
Hmmm... [8|] Ikke noe særlig respons, nei... [&o] Men nå har Magnus fått feber [&o], så jeg vet ikke om jeg drar noe sted uansett i morgen. Får se an formen hans. [:)]
V Venter_på_deg Glad i forumet 11 Mai 2010 #5 Å, får håpe at han blir bedre, stakkars.. Jeg er nå der uansett [;)] Stor god-bedringsklem!!