Bergensere !

me84

Elsker forumet
hvilke busser kan jeg ta til lagunen? hva står det på de?

prøver å finne ut av det på nettet,men vanskelig;( skal finne ut hvordan jeg kommer meg med buss fra bergen vest til lagunen,og hvor lang tid det tar[:'(]

Jeg bor ikke så langt unna lagunen og jobber i loddefjord så jeg reiser endel imellom der[:)]
Fra loddefjord (vet ikke om det er det du mener med bergen vest jeg!?) går det buss iallefall hver halvtime inn til byen (45 og 15) - flere i rushet! Fra byen kan du iallefall ta 20, 23 og 50...26 går vel også..de jeg kommer på nå.

Edit: jeg pleier å bruke 50min-1time til/fra jobb...det er da med overgang og litt venting i byen!

oki ,ja jeg må først busse fra der jeg bor til ,innom vestk og så bytte i byn.men går de direkte til lagunen?

ORIGINAL: me84

oki ,ja jeg må først busse fra der jeg bor til ,innom vestk og så bytte i byn.men går de direkte til lagunen?

Fra byen går de jeg nevnte til lagunen ja! Ikke mer bytter etter sentrum[:)] De går jo over nesttun (utenom 26 da..den går vel over fyllingsdalen tror jeg). Jeg er ikke så kjent i bergen utenom akkurat de strekningene jeg kjører/busser sjøl se...er innflytter østfra[;)]

ORIGINAL: tesemor

ORIGINAL: me84

Fra byen går de jeg nevnte til lagunen ja! Ikke mer bytter etter sentrum[:)] De går jo over nesttun (utenom 26 da..den går vel over fyllingsdalen tror jeg). Jeg er ikke så kjent i bergen utenom akkurat de strekningene jeg kjører/busser sjøl se...er innflytter østfra[;)]

Buss nr 26 går direkte fra sentrum til Lagunen via sjølinjen. Tar vel 25-30 min. Samme rute som ekspressbussen fra byn til Lagunen.[;)]

Back
Topp